TCK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei. For en tid siden leste jeg om ett program som kunne gjøre internett linja di 30% raskere ved å komprimere signalene. Noen som husker navnet på det? Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det er vel hovedsakelig snakk om ting som rene tekstfiler, html og denslags som blir komprimert. Ting som feriefilmer og mp3'er fra bandet til naboen er allerede komprimert svært godt, så der vil du ikke merke noen forskjell. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 OK, men jeg mener å ha lest om ett program vertfall! Er det noen som har hørt om det samme? Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 du kan jo kanskje søke på netbooster på google.com da. se om du finner noe. selv har jeg også hørt og lest om et sånn program. lurer faktisk om at jeg har et slikt liggende også, men vet ikke hvor eller hva det heter. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Finner ikke noe spessielt. Fant noe på DC++ men det ser ikke ut til å fungere. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå