Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Denne ninjakatten skal fronte Windows 10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hva skribenten mente med følgende utsagn. Det ble krøll for min del når jeg leste det:

.. nettforumet Deviant Art, med tilhørende tittel: Velkommen til internettet. Narhvalen er på sin side en referanse til frasen «The narwhal bacons at midnight», som brukes av Reddit-brukere for å identifisere andre brukere i offentligheten.
Endret av G
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hva skribenten mente med følgende utsagn. Det ble krøll for min del når jeg leste det:

.. nettforumet Deviant Art, med tilhørende tittel: Velkommen til internettet. Narhvalen er på sin side en referanse til frasen «The narwhal bacons at midnight», som brukes av Reddit-brukere for å identifisere andre brukere i offentligheten.

Ja det lurte jeg på også?

Bacons er sikkert et ordspill på beckons (a la Jules Verne 20000 leagues under the sea), men hva det har med å identifisere andre brukere i offentligheten er et mysterium?

Et kjapt google-søk sier at det var en episode på en lufthavn i USA der noen leter etter andre Reddit-brukere på lufthavnens WIFI for noen år siden som ledet dette uttrykket til å bli et Reddit-meme.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...