Tmz Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hei Fullt klar over at de fleste lydentusiaster kun vil ha lyd forfra, men personlig synes jeg lyden blir mye fyldigere om man får litt ekstra lyd baki. Har byttet ut høytalerne forran med et 2 veissett fra focal, samt satt inn en pioneer spiller. Lurer på om neste steg kan være å bytte ut høytalerne bak med et tilsvarende coax fra focal i bakdørene? Høres det ut som en grei plan? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Også en ting til jeg lurer på. Skal spille inn høytalerne og tenkte jeg kunne la bilen stå med spenning på og spille over natta. Er det trygt hvis jeg setter på en lader til batteriet med spenning på? Tenkte å koble fra dynamo under Lødingen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 dørhøytalere lyder sjelden bra 16x9 hattehøytalere er tingen (eller noe sånt) spille inn? hørt noe så dumt..? Det klarer du nok når du bruker bilen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 dørhøytalere lyder sjelden bra 16x9 hattehøytalere er tingen (eller noe sånt) spille inn? hørt noe så dumt..? Det klarer du nok når du bruker bilen Ikke kødd med han da, må vel være bedre å prøve å hjelpe han?? Tmz, hvordan har du gjort monteringen av focalsettet i dørene foran? Rett i orginalhullene bare?? Bruker du forsterker til dem? Hvordan er den i tilfelle stillt inn?? Har du dempet noe i dørene dine?? Hvis fronthøyttalerene dine ikke spiller nok for deg, så er noe gjort galt Men du trenger ikke spille inn, og når du kjøper Focal, så er du sikkert ikke ute etter å spille så høyt at det gjør vondt i ørene, så da går høyttalerene seg til etterhvert som du bruker dem Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Har dempet i ytterblekket, høytalerne er montert i orginalfester med adapter pga satt 6*8 der fra før. Har ikke forsterker på dem, vil helst bruke orginalkablinga. Diskant sitter i speilhus så alt ser originalt ut. Høytalere er det originalt i bakdørene. Spørsmålet er om det er verdt å bytte de ut med coax versjonen av høytalerne forran. Eller om jeg skal gå for sub først. 6*9 holder jeg meg unna. Og jo de spiller bra. Spiller ganske høyt også faktisk. Spiller høyere en morel hybrid ovation som jeg hadde i forrige bilen. Og det settet kostet vesentlig mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå