Bofur Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jupp! Ser nå ut til at de 2500+ Barton prosessorene som vil ligge under årets juletrær i år vi ha multiplier lock. Overclockers Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jaja, der røyk alle grunner til å ikke ønske seg intel Neida, surt det, men jeg skjønner det jo fra produsentens side Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva så....?har da aldri vært noe problem det?? Lenke til kommentar
VATN Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva så....?har da aldri vært noe problem det?? har ikke vert, kommer til og bli Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg lurer på noe her. En Barton 2500+ har egentlig FSB på 166mhz, og en Multiplier på 11x ikke sant? Er det slik at om man har et hovedkort som tillater det kan man bare justere multiplieren opp og ned som man vil (om man har en Barton som ikke er låst vel og merke som det snakkes om tiligere i denne tråden) ??? Er det ikke slik at man må mikke L1, L2 broene (og hva de nå heter) for å forandre multiplyer? Jeg er faktisk interesert i å kjøre LAVERE multiplier :-) har noen erfaring med denne 2500+ modellen? AQXEA0324UPBW Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Da blir det på tide for Nvidia og revidere deres Nforce 2, de som kjent driter i om multipliern er låst, de overstyrer den direkte, noen som husker T bred CPU'ene? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Da blir det på tide for Nvidia og revidere deres Nforce 2, de som kjent driter i om multipliern er låst, de overstyrer den direkte, noen som husker T bred CPU'ene? Men hvis AMD bestemmer seg for å låse dem slik som Intel har gjort, blri det vel verre? Skjøner meg godt på AMD, kan tenke meg det er mange små og useriøse bedrifter, som kjøper inn XP 2500+, og selger den i en PC, som XP3200+ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg er faktisk interesert i å kjøre LAVERE multiplier :-) har noen erfaring med denne 2500+ modellen? AQXEA0324UPBW Din CPU er produsert i uke 24, så du kan stille og ødelegge alt du orker. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Da blir det på tide for Nvidia og revidere deres Nforce 2, de som kjent driter i om multipliern er låst, de overstyrer den direkte, noen som husker T bred CPU'ene? Men hvis AMD bestemmer seg for å låse dem slik som Intel har gjort, blri det vel verre? Skjøner meg godt på AMD, kan tenke meg det er mange små og useriøse bedrifter, som kjøper inn XP 2500+, og selger den i en PC, som XP3200+ Bah, noen prøvde seg med og rename 1800 CPUer som 3200, problemet var at vi straks så forskjell, de kan ikke etterligne AMD's stepping tekst på CPU'ene ordentlig. Mer fordi de vil ha oss til å kjøpe High End CPU'er og de kan tjene fett... Bare litt arbeid på brikkesettet og jeg tror vi har en anti Multiplier... ABIT og FIC skulle vell ha noe snart tror jeg... Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Men er det helt sikkert? Er de allerede på markedet? Har anbefalt en XP 2500+ til en kompis men begynner sannelig å lure. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvis dette er tilfeller er det bare å kjøpe eller å vente til 3000 eller 3200 utgaven blir mye billigere enn den er nå. Lenke til kommentar
audun88 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fra sån ca. hvilken dato var 2500erne låst????(Bare lurte på om jeg får en låst cpu hviss jeg bestiller fra komplett nu). Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fra sån ca. hvilken dato var 2500erne låst????(Bare lurte på om jeg får en låst cpu hviss jeg bestiller fra komplett nu). Lurer jeg også på. når sånn ca blir de låst? kan man kjøpe en i full fart nå? og få en ulåst en? Lenke til kommentar
audun88 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 trur æ gambler å kjøper en nu..... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 man kan alltids tegne eller kutte bridges på prosessoren å vips så er ikke multipiler låst noe mere ...... :P:p Lenke til kommentar
alexio Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg kjører 200x11, så kunne egentlig ikke gitt mer f*** --alexio Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Da blir det på tide for Nvidia og revidere deres Nforce 2, de som kjent driter i om multipliern er låst, de overstyrer den direkte, noen som husker T bred CPU'ene? Men hvis AMD bestemmer seg for å låse dem slik som Intel har gjort, blri det vel verre? Skjøner meg godt på AMD, kan tenke meg det er mange små og useriøse bedrifter, som kjøper inn XP 2500+, og selger den i en PC, som XP3200+ Bah, noen prøvde seg med og rename 1800 CPUer som 3200, problemet var at vi straks så forskjell, de kan ikke etterligne AMD's stepping tekst på CPU'ene ordentlig. Mer fordi de vil ha oss til å kjøpe High End CPU'er og de kan tjene fett... Bare litt arbeid på brikkesettet og jeg tror vi har en anti Multiplier... ABIT og FIC skulle vell ha noe snart tror jeg... Problemet blir jo for mannen i gata, som aldri kommer til å åpne en PC. Det blir billigere for den som selger PCen, mens AMD ikke får de inntektene de egentlig hadde fortjent! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 man kan alltids tegne eller kutte bridges på prosessoren å vips så er ikke multipiler låst noe mere ...... :P:p Ingen har funnet noen måte å låse dem opp enda. Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg kjører 200x11, så kunne egentlig ikke gitt mer f*** --alexio akkurat, jeg også. Kjøp et hovedkort med 400FSB og du kjører glatt 3200+ eller høyere uten problem uansett. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 F.eks. komplett.no har vel umulig solgt ut alle 2500+ fra sitt lager ennå, tipper de har igjen "ordentlige" CPU'er Skal ha ny PC snart, og blir det sånn at alle er låst, velger jeg Intel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå