Gå til innhold

Lysaker, Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Lar meg fascinere av din evne til og finne geometriske former, enten som skygger eller lys, for så og plassere menneskene i dette.

Knallbra Henning!

Lenke til kommentar

Lar meg fascinere av din evne til og finne geometriske former, enten som skygger eller lys, for så og plassere menneskene i dette.

Knallbra Henning!

Takk. Jeg trodde egentlig dette skulle bli litt bedre, en anelse skuffa når jeg så det på pc'en faktisk, og det er sjelden jeg føler det slik.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Knallbra Henning!

Takk. Jeg trodde egentlig dette skulle bli litt bedre, en anelse skuffa når jeg så det på pc'en faktisk, og det er sjelden jeg føler det slik.

Henning

Bedre kommer vel an på hva du var ute etter....

Jeg synes kontrasten mellom de stramme formene og det tilsynelatende kaoset som personen dra på, var fascinerende:-)

Lenke til kommentar

Knallbra Henning!

Henning

Bedre kommer vel an på hva du var ute etter....

Jeg synes kontrasten mellom de stramme formene og det tilsynelatende kaoset som personen dra på, var fascinerende:-)

Joa, men det er liksom noe som ikke helt stemmer i dette bildet dessverre uten at jeg helt klarer å se hvorfor. 

Synes du fikk et bra skudd ut av dette. Selv ville jeg kanskje tatt inn litt på venstre siden. Personen der lys og skygge og vinkler møtes. Bra! mvh ibn

Takk, jeg skal prøve litt kutt på venstre, kanskje det er det som skal til.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...