Gå til innhold

Hjelp til ny RAM

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke å være noen forskjell der lenger.. det ser dog slik ut når eg test rendret en råfil som eg hadde liggende:

post-97018-0-29896400-1437666636_thumb.png

Og slike ting som feks å loade templates i Vegas tar også overdrevent lang tid, tok 14 sekunder fra eg trykket på knappen til templates dukket opp i Vegas..

Lenke til kommentar

En ting som er 100% sikkert er at du ikke trenger mer RAM. Testet du videoavspilling fra en annen HDD/ minnepinne?

Jeg anbefaler deg å starte en ny tråd i maskinen fungerer ikke kategorien der du skriver inn all info. Sleng ved bildene du har tatt (kanskje ikke nødvendig), informer om laggete videoavspilling, lang loadetid på templates etc etc alt som er feil/ anerledes. Skriv også mest mulig informasjon om hva du har gjort med maskinen den siste tiden, kanskje en luring vet om noe. Ta selvfølgelig med alle specs på maskinen din :)

Grunnen til at jeg anbefaler å starte en ny tråd er at det blir "blanke ark" så nye hjelpere ikke trenger lese gjennom alt her. Du kan dog legge ved en link til denne tråden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den sata-ledningen ser grei ut.

Jeg klarer ikke å se på bildet om strømledningen er molex eller pata. Er det riktig type så er det alt du trenger ja, bare å koble fra hdd og koble til ssd istedenfor.
Det er ikke noe problem å koble til flere enheter på samme ledning, bare å bruke ledige kontakter eller 1-til-2 splittere.

På bildet nedenfor er pata til venstre og molex til høyre.

FajR2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...