IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jehovas vitner ber på slutten Jesu navn amen Rom 10:2-3 : Det vitnebyrd må jeg gi dem at de brenner for Guds sak men uten forstand ( kunnskap ). De kjenner ikke Guds rettferdighet men vil bygge opp sin egen rettferdighet og derfor har de ikke bøyd seg under rettferdigheten fra Gud. Jehovas vitner og flere andre sekter, sier på slutten av sin bønn "det ber vi om i Jesu navn" Det var ikke det, Jesus Kristus ville at du skulle gjøre, når han sa "be i mitt navn" Å be i Jesu Kristi navn, vil si å be i Jesu Kristi sted, isteden for Jesus Kristus. Det gjør ikke Jehovas vitner. Når det gjelder rettferdighet, så er det igjen, kun Jesus Kristus som er rettferdig i Guds øyne. Vil du være rettferdig, må du ikle deg det nye mennesket Jesus Kristus, du må være i Jesus Kristus for å være alt det du vil. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Så man skal ta rollen til Jesus når man ber? Hvilken blasfemi. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Så man skal ta rollen til Jesus når man ber? Hvilken blasfemi. blasfemi hvorfor tror du de kristne spiser og drikker Jesus Kristus i kirken, for å bli Jesus Kristus ! Men det er vel kanskje blasfemi det også ? Joh 6:56 "Den som spiser min kropp og drikker mitt blod, blir i meg og jeg i ham" Du må være i Jesus Kristus for å komme noen som helst vei. Joh 14:6 "Jeg er veien, sannheten og livet" Endret 26. juli 2015 av IHS Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Tja, blasfemisk/kannibalistist/erotisk.. velg og vrak. 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Tja, blasfemisk/kannibalistist/erotisk.. velg og vrak. Hellig, rent, vakkert Joh 6:54 "den som spiser min kropp og drikker mitt blod, har evig liv" Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Hellig, rent, vakkert Joh 6:54 "den som spiser min kropp og drikker mitt blod, har evig liv" Så... den som spiser Jesus er en vampyr? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Hellig, rent, vakkert Joh 6:54 "den som spiser min kropp og drikker mitt blod, har evig liv" Så... den som spiser Jesus er en vampyr? Er Jesus en vampyr ? De kristne blir det de drikker og spiser i dette hellige måltidet Jesu Kristi blodoverføring gir evig liv. Endret 26. juli 2015 av IHS Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Er Jesus en vampyr ? De kristne blir det de drikker og spiser i dette hellige måltidet Jesu Kristi blodoverføring gir evig liv. Nei. Jesus er vampyrene sitt villige offer. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Er Jesus en vampyr ? De kristne blir det de drikker og spiser i dette hellige måltidet Jesu Kristi blodoverføring gir evig liv. Nei. Jesus er vampyrene sitt villige offer. Ok, kanskje vampyrene faller til ro når de får det de vil At en person (Jesus Kristus) kan være så mye som han er på en og samme gang, er ufattelig ! Han fyller det mest utrolige mentale (åndelige) behov hos mennesket. Gjennom ham kan du redde hele verden, helt fantastisk I ham er du virkelig et fult og helt menneske. Endret 26. juli 2015 av IHS Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Tja, blasfemisk/kannibalistist/erotisk.. velg og vrak. Hellig, rent, vakkert Joh 6:54 "den som spiser min kropp og drikker mitt blod, har evig liv" Du mener det er hellig, rent og vakkert å spise noens kjøtt og drikke dens blod i et forsøk på å stjele vedkommendes identitet? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ok, kanskje vampyrene faller til ro når de får det de vil At en person (Jesus Kristus) kan være så mye som han er på en og samme gang, er ufattelig ! Han fyller det mest utrolige mentale (åndelige) behov hos mennesket. Gjennom ham kan du redde hele verden, helt fantastisk Hehe, ja, med fri fantasi så er det mye en karakter kan være. 2 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Tja, blasfemisk/kannibalistist/erotisk.. velg og vrak. Hellig, rent, vakkert Joh 6:54 "den som spiser min kropp og drikker mitt blod, har evig liv" Du mener det er hellig, rent og vakkert å spise noens kjøtt og drikke dens blod i et forsøk på å stjele vedkommendes identitet? Stjele ? Han ønsker og dele seg selv med alle og gir seg selv på denne måten til alle, slik at de alle kan være ett med ham, akkurat som han er ett med sin Far, Gud. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Ok, kanskje vampyrene faller til ro når de får det de vil At en person (Jesus Kristus) kan være så mye som han er på en og samme gang, er ufattelig ! Han fyller det mest utrolige mentale (åndelige) behov hos mennesket. Gjennom ham kan du redde hele verden, helt fantastisk Hehe, ja, med fri fantasi så er det mye en karakter kan være. "livet" til mannen i gata blir for kjedelig Imlekk, å ta av med Jesus Kristus gjør sitt med det prøv så får du se Endret 26. juli 2015 av IHS Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 "livet" til mannen i gata blir for kjedelig Imlekk, å ta av med Jesus Kristus gjør sitt med det prøv så får du se Hvem trenger Jesus når man har Harry Dresden? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Å leve seg inn i slike "here today gone tomorrow" personer, kan ikke sammenlignes med livet i Jesus Kristus, Imlekk Jesus Kristus gjør faktisk noe med verden, forandringene er ikke bare imaginere, og det gir noe å ha del i det. Endret 26. juli 2015 av IHS Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Å leve seg inn i slike "here today gone tomorrow" personer, kan ikke sammenlignes med livet i Jesus Kristus, Imlekk Jesus Kristus gjør faktisk noe med verden, forandringene er ikke bare imaginere, og det gir noe å ha del i det. Harry Dresden gjør også noe med verden. Han stoppet et biologisk terroristangrep fra falne engler på flyplassen i Chicago, blant annet. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Visste du ikke at Harry Dresden er udødelig? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Visste du ikke at Harry Dresden er udødelig? For ikke å nevne at han er vis! For eksempel... “There are two kinds of people in the universe, Molly,” I said. “Star Trek fans and Star Wars fans. This is shocking.” - Harry Dresden Lenke til kommentar
IHS Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Å leve seg inn i slike "here today gone tomorrow" personer, kan ikke sammenlignes med livet i Jesus Kristus, Imlekk Jesus Kristus gjør faktisk noe med verden, forandringene er ikke bare imaginere, og det gir noe å ha del i det. Harry Dresden gjør også noe med verden. Han stoppet et biologisk terroristangrep fra falne engler på flyplassen i Chicago, blant annet. Hele den vestlige verden inkl. flyplassen i Chicago er skapt av de kristne (Jesus Kristus) Imlekk Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Hele den vestlige verden inkl. flyplassen i Chicago er skapt av de kristne (Jesus Kristus) Imlekk Så koselig. Men det er sløvt at de ikke greier å passe på det de har lagd, men må Harry Dresden til å sørge for at ting ikke går skeis. Som for eksempel når han sikret maktbalansen mellom sommer- og vinterfeene, slik at verden ikke ble ødelagt av en enorm storm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå