Gå til innhold

Jødene og Jesus

Anbefalte innlegg

????????????

Internasjonale stevne i New York med 123 forskjellige land. Avisen skrev : New York har i de siste seks dager stått som vert for det største og sannsynligvis mest velordnede stevne som har vært holdt i byen. Siden søndag har over 180 000 Jehovas vitner spist, sovet og arbeidet i storbyområdet. Over 35 000 delegerte kom fra oveersjøiske land. De spesielle transportmidlene besto blant annet av to chartrede båter, åtte tog, 65 fly, 500 busser og 18000bilpuljer. Alt gikk så knirkefritt at selv de mest blaserte newyorkere ble imponert.

De har en slik høflig opptreden og slike rene tanker, forunderlig enkle og lykkelig mennesker, likeframme og fullstendig hengitt til studium av Guds skrevne ord, Bibelen. Deres moral gir ikke, like lite som deres tro, rom for smutthull, utflukter, halve sannheter eller hyklersk kamuflasje.

Det eneste innlegget ditt forteller meg er at New York har et fantastisk bra transporttilbud som fungerer helt knirkefritt og det er jeg enig i er imponerende :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg men hva var poenget med innlegget om at kollektivtransporten i New York fungerte glimrende?

Poenget var å svare like intetsigende og usaklig som sony77 gjør.

Les et par innlegg før dette innlegget så forstår du kanskje mer :)

Endret av 13:18
Lenke til kommentar

Jeg har lest hele tråden 13.18, tenkte bare jeg skulle forsøke å få et fornuftig svar fra Sony77 for en gangs skyld. Jeg vet godt at Sony77 har for vane å slenge om seg med bibelsitater og sjelden svarer skikkelig på spørsmål.

Endret av Jedi Jordal
Lenke til kommentar

Jeg har lest hele tråden 13.18, tenkte bare jeg skulle forsøke å få et fornuftig svar fra Sony77 for en gangs skyld. Jeg vet godt at Sony77 bare slenger om seg med bibelsitater og omtrent aldri svarer skikkelig på spørsmål.

OK, trodde spørsmålet var rettet til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...