Tunky Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 I dag startet telefonen min å oppføre seg merkelig. Det virker som om knappen på toppen av telefonen er trykket inn til en hver tid. F.eks. kommer det opp melding "For å skru på telefonen på nytt, hold inne av-knappen og volum opp i 10 sekunder". I tillegg tar telefonen ofte screenshot hvis jeg trykker på hjem-tasten eller volum ned. Også skjermsparer/standby skrur seg på av og til. Har prøvd å tilbakestille til fabrikkinnstillinger, uten at det hjalp. Noen som har opplevd lignende`? Noen med tips? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Njæ, av erfaring, så er slike feil ofte relatert til fukt/væske. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Det var det jeg var redd for.. Får bare la den leve sitt eget liv til jeg har råd til noe nytt. Gidder ikke sende den inn når det er 90% sannsynlig at verkstedet skylder på fukt.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2015 Nå har telefonen fungert eksemplarisk de siste dagene. Får håpe det varer Lenke til kommentar
KimL Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Om den klikker mongo finnes det apper som 'Screen Off and Lock'.Det er sikkert mulig å få kjøpt ny knapp på ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå