linndy Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Hei. Jeg har akkurat formatert pc å fått Windows 10, og lastet ned Gta, når jeg trykket på online delen får jeg opp at jeg må gjøre oppdraget som er begynnelsen på spillet. Er allt slettet?? Åssen får jeg tilbake allt jeg har gjort?? Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Tok du ikke backup av savegame? Lenke til kommentar
linndy Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Nei?? Må man gjør det?? ? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Ja om spillet lager en mappe på din pc som heter det. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Det kommer an på hvilken versjon du har av GTAV. Hvis du Retail versjon, da må du kopiere savegame for singleplayer fra denne plasseringen: C:\Users\DITTNAVN\Documents\Rockstar Games\GTA V Hvis du har Steam versjonen, så kan du finne den her: C:\Users\DITTNAVN\Documents\My Games\GTA V Også mulig at du kan finne den på Steam, dersom du har backup aktivert. All fremdrift i GTAO blir lagret i skyen, og det finnes ingen savegame lagret lokalt for den. Endret 21. juli 2015 av Exxon Valdez Lenke til kommentar
Halky Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Ett godt tips er og aldri ha dokument mappa på samme partisjon som OS'et er på. Eller ihvertfall ta backup av den før du skal formatere noe Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Om du brukte Steam så lagrer den vel progresjonen i nettskyen på singleplayer? Multiplayer er vel lagret på Rockstar sine servere? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 GTA V brukar ikkje Steam Cloud, so ingen sync der for singleplayer. Men online skal lagrast hos Rockstar, so eg ville sendt inn sak til dei dersom du ikkje får opp online-karakteren din. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hei. Jeg har akkurat formatert pc å fått Windows 10, og lastet ned Gta, når jeg trykket på online delen får jeg opp at jeg må gjøre oppdraget som er begynnelsen på spillet. Er allt slettet?? Åssen får jeg tilbake allt jeg har gjort?? Bygde nettopp ny PC. Du må spille igjennom den starten så er du tilbake der du slapp i Online. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Siden du ikke tok vare på savegame i singleplayer, må du spille deg opp til der du får låst opp online-delen. Da fortsetter du der du slapp online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå