Trond Olav Løkken Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 sommer i byen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Ja, Kjell Nupen, en allsidig kunstner som gikk dessverre alt for tidlig bort. Her ville jeg antagelig tatt med litt mer til venstre da du har linjer omtrent direkte ut i krysset oppe til venstre. Nede ville jeg bortimot halvert hekken så den ikke blir så bastant i forgrunnen. Ellers god skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg nevner at jeg ville dempet lyset bittelitt. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 En fin sommermiljø Trond Olav Kutte lit i bunn, steinpartiet, og dempe lyset lit så blir bilde en bedre Med sommerhilsen Leif Lenke til kommentar
karoald Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Litt mer himmel og mindre hekk ellers fint å sjå dagens sommer i byen Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Litt mer himmel og mindre hekk ellers fint å sjå dagens sommer i byen Takker for kommentarer! Godt dere melder fra om lys, for jeg har ikke kalibrert skjermen jeg sitter på, med bildene. Ser at jeg har "knipset" her, og helt glemt komposisjonen. Lett når det er mobilen som kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg