_Brukernavn_ Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Og en knapp for app-lock, sånn at poden slutter å ringe kontaktene mine når han spiller Angry Birds.Det har vi jo faktisk fått i lollipop. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Og en knapp for app-lock, sånn at poden slutter å ringe kontaktene mine når han spiller Angry Birds.Det har vi jo faktisk fått i lollipop. Neat, hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Og en knapp for app-lock, sånn at poden slutter å ringe kontaktene mine når han spiller Angry Birds.Det har vi jo faktisk fått i lollipop. Neat, hvor finner jeg det? Innstillinger --> sikkerhet --> skjermfestingNår den er slått på trykker du på "siste apper" knappen og drar OPP. Da vil et knappenålsikon vise over den siste åpne apper slik at denne kan "pinnes". Festingen låses opp ved å trykke tilbake og siste apper samtidig. Hvis man har kode må denne også oppgis for å låse opp. Tror det kalles screen pinning på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg