Torhild Jansen Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Flyver. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Jasså, du er ute og konkurrerer med'n Magnar? Det klarer du utmerket med dette resultatet selv om det er en smule grovt i strukturene som jeg tipper skyldes litt cropping, men jeg jo kan bomme. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Jasså, du er ute og konkurrerer med'n Magnar? Det klarer du utmerket med dette resultatet selv om det er en smule grovt i strukturene som jeg tipper skyldes litt cropping, men jeg jo kan bomme. Roar Takker Roar - spennende å leke 'krypskytter' men vanskelig óg, ja bildet er nok croppet en del som får ta skylden for grovheten ... mvh Torhild Lenke til kommentar
karoald Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Meget bra bilde med sommer i farger 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Meget bra bilde med sommer i farger Tusen takk Karin hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Et superflott makrobilde dette hvor skarphet, farger og utsnitt er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg