Tjuls Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jaja.. vet det finnes ørten tråder om dette her.. men jeg fikser ikke søkefunksjonene her og jeg har til og med lagd en før MEN... kan ikke si jeg har blitt så mye klokere. har ødelagt en prosessor med dette nå.. så jeg vil være heeelt sikker.. hvordan skal disse festes på CPU? bak? går det ann å tre dem mellom pinnene bak prosessoren? syns dette virker rart.. ikke på core.. men ved siden av? hvor? hvordan? ingen som har noen bilder? eller tegninger.. takker for hjelp.. Tjuls Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvis du har en veldig tynn temp-sensor kan du ha den mellom "pinnene", ellers bør du legge den ved siden av core, IKKE oppe på core. Du legger den helt INNTIL core, bruk litt kjølepasta mellom core og sensor. Pass på at den ikke hindrer kontakt mellom kjøleribbe / blokk og core. :!: :!: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ThermalTake Volcano 9 sin føler skal legges under cpu, og ledninger igjennom pinnene.. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 har Cooler Master Aerogate II.. sensorene er no lignende disse. er det mulig å få disse bak CPU? hadde følelsen av at CPU ikke fikk god nok kontakt med sokkelen da jeg prøvde på min T-Bird 900 sist. skal nå prøve på en XP2500+.. ingen som har noe bilder ? Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 *bump, bump* INGEN? hehe.. need help here.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 hvis du har sånn med svart "beskyttelse" utenpå ledningene så ikke legg den under cpu.. den tar for mye plass og de vil bøye en "pin" og tro meg ...det er ikke gøy! hadde jeg vært deg ville jeg gått å sjekka i bios, men siden du vil ha egen sensor så regner jeg med at hk'et ditt ikke har.. da kan du jo legge den ved siden av core, men det er sykt vanskelig å få den til å ligge der! kjølepasta som ikke er i klem tar flere uker å bli tørt.. du kan jo eventuelt ta termisk lim, og lime den ved siden av core. vet ikke om det også trenger press Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 nettopp dette som er utrolig vanskelig jah.. har sliti utrolig mye. er det mulig å dra av plasten på sensorene og tre den mellom pinnene eller vil dette skade sensoren? er sensor på HK.. men skal montere viftestyring så jeg vil gjærne ha tempmåleren der på plass også.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 plasten rundt er for isolering av "tråden" inni.. tar du av den vil du kortslutta masse pin'et på cpu og det er ikke bra.. For all del ikke gjør det!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bruker svart elektrikertape for å holde min føler på plass, tape i enden av ledningen uten å dekke over sensoren på noe vis, funker flott det. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 får se hva jeg får til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå