Rolf Kristensen Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Vannymfe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Slett ingen dårlig makro dette. Hva V2 er skal ikke jeg ha uttalt meg om. Men så på programmet til Attenborough i går og der kom det fram at hannen er blå og hunnen grønn. Den røde kan jo for alt jeg vet være i en bestemt sinnstemning. Kanskje er den forbannat eller kåt. Hannstrutsene får jo en nærmest rosa farge når de er i sistnevnte modus. Rødfargen kan også være en advarsel til de som ser den som et bytte da rødt ofte forteller at de er giftige. Jeg har stor sans for strukturen i bladet på V2. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Slett ingen dårlig makro dette. Hva V2 er skal ikke jeg ha uttalt meg om. Men så på programmet til Attenborough i går og der kom det fram at hannen er blå og hunnen grønn. Den røde kan jo for alt jeg vet være i en bestemt sinnstemning. Kanskje er den forbannat eller kåt. Hannstrutsene får jo en nærmest rosa farge når de er i sistnevnte modus. Rødfargen kan også være en advarsel til de som ser den som et bytte da rødt ofte forteller at de er giftige. Jeg har stor sans for strukturen i bladet på V2. Roar Mange takk Roar....for hyggelige og interessante opplysninger Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2015 Stilrent---nydeleg. Mange takk Karin ! Hyggelig at bilde falt i smak Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg