pgdx Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Bare på Sotra kan slikt skje.. Han var bevæpnet med jaktbue og jernpiler! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 "22-åringen skal ha truet med å slå både sin far og bror i hjel med en stein. Dette var såpass alvorlige trusler at politiet rykket ut med fire mann." Han er skikkelig steinalder fiksert.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Han er skikkelig steinalder fiksert.. Ja, vi snakker Sotra her! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Morsomt.. Må huske på at kruttet ikke er oppfunnet på sotra enda. Derfor Pil & bue Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ser ut som en skikkelig dårlig recurve-bue. Nei takke meg til compound-buer med ekspanderend broadheads. Og "jernpiler"? wtf? Selv leke-buene i sportsforretninger har metall-spisser, men selve pilene kommer i aluminium. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg hadde en helt lik bue som han hadde, mulig min var litt større. men jeg hadde en glassfiber pil med aliminiums spiss med mottakere. De pilene ble brukt til å jakte på hyener osv.. i tanzania. Helt RÅTT å de gikk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hahaha ja sånt er det i sotra. De er ikke helt gode der borte. Godt mulig eg vet kem det var. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Virkelig en friluftskar det der ja Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg hadde en helt lik bue som han hadde, mulig min var litt større.men jeg hadde en glassfiber pil med aliminiums spiss med mottakere. De pilene ble brukt til å jakte på hyener osv.. i tanzania. Helt RÅTT å de gikk. Ja, en kompis av meg hadde en slik en! Skjøt mot trestammer og de stod langt inn... Glassfiber-pil med aluminiumsspiss... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 /me kjøpte meg en kule pil og bue fra noen indianere i spania. Den er ganske fin men den er ikke så bra i praksis. Ikke meningen da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 /me har også... SnowDOG_ skal vi ta en tur til sotra? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tviler på at dere engang vet hvor Sotra ligger jeg.. Så sotralinjen igår jeg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 har faktisk vært på sotra jeg, møtte ingen syke personer. når jeg tenker meg om, så møtte jeg ikke noen, som ikke var med meg da... verdens beste kaffe der på kaffebaren ett lite stykke unna, billig var det og, hele 5 kroner betalte jeg for 20 forskjellige "drikker". synes ikke det dere sier om sortra passer helt, er kjempefint der! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Så sotralinjen igår jeg Tar den fra jobb hver dag, jeg... : Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 jevla bygdetullinger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 L L Rart de har fått det på nyhetene alt. Ting tar tid på sotra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå