Dawgster Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Hver gang jeg logger meg inn i Windows ser jeg at noe starter opp, men feiler. Får opp følgende rapport: PLATFORM VERSION INFO Windows : 6.1.7601.65536 (Win32NT) Common Language Runtime : 4.0.30319.34209 System.Deployment.dll : 4.0.30319.34244 built by: FX452RTMGDR clr.dll : 4.0.30319.34209 built by: FX452RTMGDR dfdll.dll : 4.0.30319.34244 built by: FX452RTMGDR dfshim.dll : 4.0.41209.0 (Main.041209-0000)SOURCES Deployment url : file:///C:/Users/Svein/AppData/Roaming/Microsoft/Windows/Start%20Menu/Programs/Startup/SoundSwitch.appref-ms%7CERROR SUMMARY Below is a summary of the errors, details of these errors are listed later in the log. * Activation of C:\Users\Svein\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\SoundSwitch.appref-ms| resulted in exception. Following failure messages were detected: + Shortcut format is not valid.COMPONENT STORE TRANSACTION FAILURE SUMMARY No transaction error was detected.WARNINGS There were no warnings during this operation.OPERATION PROGRESS STATUS * [21.07.2015 16:14:39] : Activation of C:\Users\Svein\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\SoundSwitch.appref-ms| has started.ERROR DETAILS Following errors were detected during this operation. * [21.07.2015 16:14:39] System.Deployment.Application.DeploymentException (InvalidShortcut) - Shortcut format is not valid. - Source: System.Deployment - Stack trace: at System.Deployment.Application.ShellExposure.ParseAppShortcut(String shortcutFile, DefinitionIdentity& subId, Uri& providerUri) at System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ProcessOrFollowShortcut(String shortcutFile, String& errorPageUrl, TempFile& deployFile) at System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl) at System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)COMPONENT STORE TRANSACTION DETAILS No transaction information is available. Hva kommer dette av, og hvordan kan jeg fikse det? Min maskinvare: Intel Core i7 4820K Kingston HyperX 1600MHz 16 GB RAM (4x4) 2st. AMD Radeon R9 280X 3 GB Samsung SSD 120 GB (systemdisk) ASUS P9X79 hovedkort Operativsystem: Windows 7 Enterprise 64-bit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Siden det er enterprise, så har du sikkert en systemansvarlig på jobben som kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Har nok ikke det, da dette er en versjon jeg fikk av faren min da den OEM-discen jeg hadde er sporløst forsvunnet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Du skjønner at det er slikt at enterprise versjonen av Windows 7 selges kun til firmaer og slikt.... Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Problemet er nok ikke at du har W7-ent... Du har tydeligvis et program som heter SoundSwitch. Ut i fra det lille jeg googlet meg frem til, er det et program som lar deg skifte mellom ut-enheter (høytalere, headset etc)... Prøv å avinstallere og legg det inn på nytt - eller bare bruk innebygd funksjon i HK og W7-ent. Men å fjerne programmet som genererer feilmelding, er det første du bør gjøre.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 https://www.slimwareutilities.com/community/info.php?id=195509&type=startup Du kan og prøve dette programmet: WhoCrashed : http://www.resplendence.com/whocrashed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå