Eriksendrul Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jobber på bensinsstasjon. Og det er veldig stille. Tenkte og vaske pumpene. Hva kan jeg bruke for og fjerne diesel ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Tja. Varmt vann og fettløselig vaskemiddel tenker jeg gjør susen. Lenke til kommentar
Håndtaket Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jobber på bensinsstasjon. Og det er veldig stille. Tenkte og vaske pumpene. Hva kan jeg bruke for og fjerne diesel ? Har selv jobbet på bensinstasjon. Vi brukte helt simpelt varmt Zalovann. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Fyrstikker. Skal du få flamme på dieselen med fyrstikker så skal det være en veeeeldig varm dag ute. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Fyrstikker. Skal du få flamme på dieselen med fyrstikker så skal det være en veeeeldig varm dag ute. Ja. Breivik tok heldigvis med seg diesel, og ikke bensin til Utøya, så han fikk aldri satt fyr på huset hvor mange personer hadde barrikert seg inne. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Zalovann som foreslått over her. HMS tillater ikke avfetting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Fyrstikker. Skal du få flamme på dieselen med fyrstikker så skal det være en veeeeldig varm dag ute. Ja. Breivik tok heldigvis med seg diesel, og ikke bensin til Utøya, så han fikk aldri satt fyr på huset hvor mange personer hadde barrikert seg inne. Hvis du ser på bakomfilmen til "Fridtjofs Jul" så forteller brannvesenet deg hvordan de setter fyr på et hus. i "Sinnasnekkeren" vises også fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå