Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vil bare sitte her å vise hvor drid Nextgentel er...

De begynner å gå meg på nervene.

Jeg bestilte ADSL 3.Januar. Da jeg bestilte sa de at alt ville være klart hos meg innen 3-4uker.

Jeg var selfølgelig happy, men det burde jeg ikke vært.

På Nextgentel sine hjemmesider kan jeg logge meg inn på bestillingen min å se hvordan det står til med den. Jeg logget meg inn hver dag. For hver dag som gikk usatte di bestillingen to dager... Å det helt frem til 20.Februar. Da lovet di at det skulle være den endelige datoen. endelig! Men sånn ble det ikke. Jeg sitter her 23.Februar å har ennå ikke fått noe som helst av de.

 

Makan på treghet...

De er ivertfall snille nok å si til meg at di ikke har sendt utstyret enda når jeg ringer.

 

Å nå sitter jeg å håper på at ADSL'en skal bli så bra som jeg håper, men kan vel aldri vite med de folka der...

 

Noen som har Nextgentel her?

Er dere fornøyde?

Hvor rask nedlasting har dere?

Er linjene stabile?

Er broadpark noe tess?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær nå heller glad for at du i det hele tatt kan få installasjon fra nextgentel. Det kan ikke jeg, men jeg sitter da ikke her å griner av den grunn.

 

Uansett så er NextGenTel verd å vente på. Stjelenor er ihvertfall ikke et verdig alternativ....

Lenke til kommentar

Jeg hadde 1024/512 linje fra Nextgentel før, og jeg var veldig fornøyd. I ettertid har de økt hastigheten inn for å kompensere for overhead, så man får bedre hastighet nå enn man gjorde før. Linja var veldig stabil etter min mening. Broadpark var en ren vits før, men de har sikkert fått litt orden på den nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...