AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har hatt en type. Veldig merkelig situasjon. Vi var sammen i ett år. Men var aldri offentlig sammen. I starten så begynte alt veldig bra. Da sa han at han var forelsket i meg, og jeg følte det samme. Men han var ganske rask på med kyssing og klining, og ville til sengs ganske raskt. Jeg reagerte på det, og tenkte at det kan være at han kun er ute etter sex. Han er opprinnelig fra en annen plass, og er her kun for å jobbe. Dermed tenkte jeg at det var noe farlig jeg bega meg ut på hvis jeg ville ha mer enn sex. Han begynte tidlig å sende meg nakenbilder, og spurte om jeg kunne ligge naken i sengen eller på sofaen, også kunne han komme å knulle meg. Eller så spurte han om jeg kunne komme ut i bilen og så kunne vi kjøre et sted å ha sex. Vi kunne finne på andre ting og, men det virket ut som om det var det sexuelle med meg som interesserte han. Etter ett år dumpet han meg, men han vil fortsatt ha sex. Han gjør som før, spør om jeg kan ligge naken, og så kommer han inn og knuller meg og går igjen etterpå. Det gjorde han før og. Jeg føler meg stygg og fæl med at han er sånn, men han sier at jeg er den beste sexen han har hatt i sitt liv. Hva tenker dere? Er det noen som har oppført seg som han mot noen før, og kan forklare meg hvorfor du er sånn? Var han gjerne kun ute etter sex i utgangspunktet? Hva mener dere? Jeg synes at den sexuelle situasjonen var spennende, selv om alt virker helt "skåplan" ut. Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Hvorfor dumpet han deg? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Du er nok ikke den eneste dama i livet hans. 7 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har aldri oppført meg slik, og kunne heller aldri tenkt meg å gjøre det. Men i denne situasjonen, så er det såpass enkelt at han ikke trenger å forplikte seg til noe som helst, fordi han likevel får det slik han vil og det han er ute etter. Enkelt og lettvint, han ringer når han er trengt/lysten, og personen i den andre enden av "tråden" lar han gjøre som han vil. "Tøm og røm" for å si det litt enkelt...... Klarer heller ikke å forstå hvorfor du lar noen behandle deg på en slik måte, det kan jo ikke være vanskelig å svare Nei!!! på slike spørsmål. Problem solved! 7 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Gratulerer du har hatt et uoffisielt "forhold" til knullekompisen din. That's it! Du sier det jo selv, dere gjorde fint lite utenom sexen. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Du er nok ikke den eneste dama i livet hans. Jeg har hele tiden trodd det samme. Jeg vet om en annen som han har kontakt med. Hun var i livet hans fra før av. Og jeg mistenker at det er langt mer der enn hva han vil si. Skal jeg stole på at han aldri lyver? Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har aldri oppført meg slik, og kunne heller aldri tenkt meg å gjøre det. Men i denne situasjonen, så er det såpass enkelt at han ikke trenger å forplikte seg til noe som helst, fordi han likevel får det slik han vil og det han er ute etter. Enkelt og lettvint, han ringer når han er trengt/lysten, og personen i den andre enden av "tråden" lar han gjøre som han vil. "Tøm og røm" for å si det litt enkelt...... Klarer heller ikke å forstå hvorfor du lar noen behandle deg på en slik måte, det kan jo ikke være vanskelig å svare Nei!!! på slike spørsmål. Problem solved! Du fikk meg til å våkne. Jeg lar han behandle meg veldig dårlig. Den oppførselen han viser er slett ikke til å beundre. Istedet for å ta det innover meg selv, og tro at det er noe galt med mitt utseende osv, så bør jeg tenke at det er noe galt med han som behandler meg slik, og at det er noe galt med meg som lar han behandle meg slik. Og lære ut av det. Takk for kommentaren din. Den fikk meg til å se mer positivt på livet mitt og situasjonene. Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Det jeg synes er så rart er at så mange jenter spør om akkurat det samme som deg selv om de egentlig vet svaret. Så et frø av selvtillitt og la det spire og gro til et stort tre. Jeg skjønner at du vil ha en slags bekreftelse på det du alerede vet, men det burde ikke være nødvendig. Du er bedre enn det, du er verdt mer enn å være en dumpingplass for sperm, du kan få mer ut av livet enn en slabbedask som ikke liker deg på noen annen måte enn at du er billig. Beklager hvis jeg er "for ærlig" her, men jeg har troen på at du takler det og at du vet hva svaret er og hva du må gjøre 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Det jeg synes er så rart er at så mange jenter spør om akkurat det samme som deg selv om de egentlig vet svaret. Så et frø av selvtillitt og la det spire og gro til et stort tre. Jeg skjønner at du vil ha en slags bekreftelse på det du alerede vet, men det burde ikke være nødvendig. Du er bedre enn det, du er verdt mer enn å være en dumpingplass for sperm, du kan få mer ut av livet enn en slabbedask som ikke liker deg på noen annen måte enn at du er billig. Beklager hvis jeg er "for ærlig" her, men jeg har troen på at du takler det og at du vet hva svaret er og hva du må gjøre Takk Helt enig Dermed: Han er ikke noe å ha kjærlighetssorg over, for han er ikke en "gentlemann" når han kan behandle meg sånn. Og jeg bør slutte å la meg bli behandlet slik. Bedre å være alene, enn å være et dumpeglass. Har glede av sexen, men det vil "svi" den dagen han forlater meg helt. Dermed er det bedre å tenke at den type mann er ikke min type allerede nå. Takk for bra kommentarer. Disse fikk meg til å våkne opp! Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) * Endret 22. juli 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har aldri oppført meg slik, og kunne heller aldri tenkt meg å gjøre det. Men i denne situasjonen, så er det såpass enkelt at han ikke trenger å forplikte seg til noe som helst, fordi han likevel får det slik han vil og det han er ute etter. Enkelt og lettvint, han ringer når han er trengt/lysten, og personen i den andre enden av "tråden" lar han gjøre som han vil. "Tøm og røm" for å si det litt enkelt...... Klarer heller ikke å forstå hvorfor du lar noen behandle deg på en slik måte, det kan jo ikke være vanskelig å svare Nei!!! på slike spørsmål. Problem solved! Du fikk meg til å våkne. Jeg lar han behandle meg veldig dårlig. Den oppførselen han viser er slett ikke til å beundre. Istedet for å ta det innover meg selv, og tro at det er noe galt med mitt utseende osv, så bør jeg tenke at det er noe galt med han som behandler meg slik, og at det er noe galt med meg som lar han behandle meg slik. Og lære ut av det. Takk for kommentaren din. Den fikk meg til å se mer positivt på livet mitt og situasjonene. Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Veldig bra at tok min kommentar slik den var ment, for jeg ble litt skeptisk til om den var for direkte og kunne blitt tatt feil opp. Synes det er veldig bra at du åpnet øynene dine og selv ser at du blir dårlig behandlet av ham, og at du selv er med på og la ham gjøre det. Sett en effektiv stopper for dette med en gang, og det tror jeg vil gjøre deg meget godt. Ingen skal bli behandlet slik, og da er det like greit og stoppe det med en gang. Lykke til videre Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Du er nok ikke den eneste dama i livet hans. Jeg har hele tiden trodd det samme. Jeg vet om en annen som han har kontakt med. Hun var i livet hans fra før av. Og jeg mistenker at det er langt mer der enn hva han vil si. Skal jeg stole på at han aldri lyver? Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Du bør sjekke deg for kjønnsykdommer som han kan ha gitt deg. Det er mitt råd. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Takk for bra kommentarer. Disse fikk meg til å våkne opp! Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Det kan kanskje virke håpløst der du står. Når du evt. gjør det slutt, så er det garantert en god del kåte mannebein å velge blant. Det er selvfølgelig et pluss med utseende, men ikke alle er like kresne på det. Vi er alle forskjellig skrudd sammen. Du er dessuten et hunkjønn, og har i så måte egentlig litt overtak på det å få seg noe. Sex burde ikke være så vanskelig å få seg. Men, du har nå rotet med denne kåte gutten din i over et år, så da regner jeg med at du er ute etter noe mer enn sex. Du trenger ikke å legge deg ned å skreve, men kan fint ta for deg neste forhold litt forsiktigere. Og om du først har involvert deg i litt seksuell aktivitet med noen, og enda ikke har prøvd "det eller det". Så kan du fint si at nei det vil du ikke tilby. Så kan du heller tilby det en annen gang om du er klar for det selv. Også er det vel litt sånn kanskje at jo mer tøs du oppfører deg, jo mindre seriøse kandidater får du i garnet kanskje? Det kan gjerne lønne seg å skru ned bittelitt på sitt eget alkoholkonsum også, så du får litt mer gangsyn når du begir deg ut for å sjekke ut mannebein. Å få kontakt med nye mennesker har en del med egen selvtillit å gjøre. Også at man ikke gir opp praten selv om man ikke har så lett for å prate. Dersom det er din hemsko. Om den andre har litt interesse, så merker man det nok vil jeg tro. Endret 21. juli 2015 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Du fikk meg til å våkne. Jeg lar han behandle meg veldig dårlig. Den oppførselen han viser er slett ikke til å beundre. Istedet for å ta det innover meg selv, og tro at det er noe galt med mitt utseende osv, så bør jeg tenke at det er noe galt med han som behandler meg slik, og at det er noe galt med meg som lar han behandle meg slik. Og lære ut av det. Takk for kommentaren din. Den fikk meg til å se mer positivt på livet mitt og situasjonene. Personen du snakker om har jo på ingen måter interesse ovenfor deg, han er bare interessert i kroppen din, og intet annet. Se heller etter menn som faktisk bryr seg om deg, og ikke vær så naiv å la dem behandle deg slik. Du må bruke hode rett og slett, det er ingen annen måte enn som så. Endret 21. juli 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 For å si det sånn, er det forhold du vill ha så dump han. Han vill nok bare ha deg som pulevenn og du er sikkert ikke den eneste han driver med som andre sier her. Stygg må du ikke føle deg, alle er fin på sin egen måte og det er jo en grunn til at han valgte deg uansett. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Ikke bruk tiden din på han. Han vil nok ikke være kjæresten din, så synes ikke han skal få det han vil ha. Du sier du har glede av sexen, men jeg er sikker på at du kan ha glede av å ha sex med noen andre i stedet for. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg har aldri oppført meg slik, og kunne heller aldri tenkt meg å gjøre det. Men i denne situasjonen, så er det såpass enkelt at han ikke trenger å forplikte seg til noe som helst, fordi han likevel får det slik han vil og det han er ute etter. Enkelt og lettvint, han ringer når han er trengt/lysten, og personen i den andre enden av "tråden" lar han gjøre som han vil. "Tøm og røm" for å si det litt enkelt...... Klarer heller ikke å forstå hvorfor du lar noen behandle deg på en slik måte, det kan jo ikke være vanskelig å svare Nei!!! på slike spørsmål. Problem solved! Du fikk meg til å våkne. Jeg lar han behandle meg veldig dårlig. Den oppførselen han viser er slett ikke til å beundre. Istedet for å ta det innover meg selv, og tro at det er noe galt med mitt utseende osv, så bør jeg tenke at det er noe galt med han som behandler meg slik, og at det er noe galt med meg som lar han behandle meg slik. Og lære ut av det. Takk for kommentaren din. Den fikk meg til å se mer positivt på livet mitt og situasjonene. Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Veldig bra at tok min kommentar slik den var ment, for jeg ble litt skeptisk til om den var for direkte og kunne blitt tatt feil opp. Synes det er veldig bra at du åpnet øynene dine og selv ser at du blir dårlig behandlet av ham, og at du selv er med på og la ham gjøre det. Sett en effektiv stopper for dette med en gang, og det tror jeg vil gjøre deg meget godt. Ingen skal bli behandlet slik, og da er det like greit og stoppe det med en gang. Lykke til videre Jeg forsto hva du mente. Det fikk meg til å våkne opp. Fyren behandler jo meg dårlig. Helt greit at han er kåt, men tror ikke at menns kåthet tar fra dem en bra oppførsel. Han kunne ha behandlet meg bedre om han ville. Jeg ble veldig forvirret da han dumpet meg. Han gråt mye. Han sa det ene om det andre. Han sa at han gråt fordi han synes synd i meg. Han sa at han gråt fordi han følte seg såret over at jeg sa at jeg ikke ville være venner med han. Jeg trodde at han gråt fordi han hadde følelser for meg, og dermed så fortsatte jeg å håpe på det. Jeg unnskyldte han for at han dumpet meg med å tenke at han kan ha psykiske problemer som årsak til det. Jeg vet ikke. Men på grunn av oppførselen hans så virker jo han direkte vinglete ut. Hvis han var gråt fordi han synes synd i meg, ville han ha behandlet meg sånn som dette da? Ville han hatt sex med meg videre, og gått etter sexen da? Han er ikke flink til å kommunisere... Han kan også virke ut som en introvert type, og derfor tenkte jeg at det kunne være svaret på denne merkelige oppførselen. Jeg fikk følelser for han. Og de sitter i meg ennå. Men du fikk meg til å våkne opp. Han behandler meg jo ganske dårlig, og jeg har akseptert det. Jeg synes sexen var god, men etterpå så er det vondt for jeg vet aldri når han kan forsvinne helt. Hadde han bare oppført seg anderledes, og fortalt meg at jeg betyr noe og vist meg det, så hadde det vært enklere å ha kontakt med han. Men sånn er det ikke. Jeg får slutte å ta dette innover meg. Det er ikke bare meg det er noe galt med. Han viser en drittsekkoppførsel, og jeg har vært dum å akseptert den. Slik oppførsel skal ikke aksepteres. Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Takk for bra kommentarer. Disse fikk meg til å våkne opp! Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Det kan kanskje virke håpløst der du står. Når du evt. gjør det slutt, så er det garantert en god del kåte mannebein å velge blant. Det er selvfølgelig et pluss med utseende, men ikke alle er like kresne på det. Vi er alle forskjellig skrudd sammen. Du er dessuten et hunkjønn, og har i så måte egentlig litt overtak på det å få seg noe. Sex burde ikke være så vanskelig å få seg. Men, du har nå rotet med denne kåte gutten din i over et år, så da regner jeg med at du er ute etter noe mer enn sex. Du trenger ikke å legge deg ned å skreve, men kan fint ta for deg neste forhold litt forsiktigere. Og om du først har involvert deg i litt seksuell aktivitet med noen, og enda ikke har prøvd "det eller det". Så kan du fint si at nei det vil du ikke tilby. Så kan du heller tilby det en annen gang om du er klar for det selv. Også er det vel litt sånn kanskje at jo mer tøs du oppfører deg, jo mindre seriøse kandidater får du i garnet kanskje? Det kan gjerne lønne seg å skru ned bittelitt på sitt eget alkoholkonsum også, så du får litt mer gangsyn når du begir deg ut for å sjekke ut mannebein. Å få kontakt med nye mennesker har en del med egen selvtillit å gjøre. Også at man ikke gir opp praten selv om man ikke har så lett for å prate. Dersom det er din hemsko. Om den andre har litt interesse, så merker man det nok vil jeg tro. Ja, jeg ville ikke holdt på med han i et helt år hvis det ikke var fordi jeg ville ha en fast mann. For å vurdere meg selv så synes jeg at jeg ser ihvertfall middels ut, og vel så det. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg blir behandlet sånn. Jeg mistenker at han har en annen dame. Det er en mistanke, men jeg vet ikke. Han er her kun på grunn av jobben sin. Men tror det er kun meg han driver på med i dette distriktet for å si det sånn. Det er lett å tro at alle menn er sånn. Men godt at noen kan påstå at dere ikke ville behandlet en dame slik. Jeg ble sexuellt interessert i han og, men det gjør jo vondt etterpå når han behandler meg slik. Sexen er god der og da, men så blir det bare vondt igjen for jeg er redd han plutselig forsvinner. Blir redd følelsene mine. Er nok lurt å teste seg for kjønnsykdommer. Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hvorfor sier du at han har behandlet deg dårlig? Ut i fra det du skriver så kan jeg ikke se at han har gjort noe for å fortjene det. Han ble forelsket og startet et forhold, forelskelsen sluttet og han avsluttet forholdet. Dette er noe vi alle gjør. Dere fortsatte å ha ett rent fysisk forhold hvor begge parter fikk lett tilgang på sex, hvis dette er å utnytte noen er det da gjensidig utnytting av dere begge. Tenk litt gjennom det, hvis han bare ville ha en sexpartner fra starten av hvorfor tok han bryet med å "dumpe deg"? Ut i fra det som står i tråden her synes jeg det er veldig urettferdig av deg å bruke slike ord om han. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Hvorfor sier du at han har behandlet deg dårlig? Ut i fra det du skriver så kan jeg ikke se at han har gjort noe for å fortjene det. Han ble forelsket og startet et forhold, forelskelsen sluttet og han avsluttet forholdet. Dette er noe vi alle gjør. Dere fortsatte å ha ett rent fysisk forhold hvor begge parter fikk lett tilgang på sex, hvis dette er å utnytte noen er det da gjensidig utnytting av dere begge. Tenk litt gjennom det, hvis han bare ville ha en sexpartner fra starten av hvorfor tok han bryet med å "dumpe deg"? Ut i fra det som står i tråden her synes jeg det er veldig urettferdig av deg å bruke slike ord om han. Jeg vet ikke hvorfor han dumpet meg. Jeg forstår det fortsatt ikke. Han sier at han er tiltrukket, at jeg er den beste sexuelle opplevelsen han har hatt, han synes personligheten min er helt topp, utseende og alt, men det var det at forelskelsen stoppet på grunn av at han ble usikker på hva jeg følte for han. Nå vet han var jeg føler, men han sa at han synes at jeg var god på å skjule det, og da msitet han forelskelsen helt. Jeg synes at det er en veldig uklar årsak. Jeg hadde ikke ville hatt sex med en som jeg dumpet. Jeg hadde følt at det var galt å ha det hvis jeg visste at han hadde følelser for meg. Jeg synes at han gjør lite og ingen jobb med å få det . Og ja jeg har vært med på det selv. Det som jeg synes er dårlig gjort er vel det sviket med den uklare årsaken til hvorfor han dumpet meg. Jeg ville heller aldri hatt sex med en som jeg ikke ville være sammen med. Hadde følt at det var dumt mot den som hadde følelser for meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han. Kanskje jeg er såret for noe jeg ikke burde være såret for? Kanskje jeg burde være venner med han? Kanskje er han snillere enn hva jeg tenker? Men inni meg er det noe som sier: Det er ikke riktig å være venner med en som dumpet meg på den måten han gjorde, men samtidig.... : jeg hadde lyst å forsøke. Jeg håper på at det kunne bli oss igjen.... Anonymous poster hash: 4d18e...7b5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg