Tmz Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Heisann Noen her som har erfaring med lyddemping av bil? Jeg har ihvertfall bestemt meg for å lyddempe dørene i forbindelse med utskifting av original anlegg. Spørsmålet mitt er egentlig om det er andre steder jeg også bør dempe samtidig mtp veistøy osv. Men er ikke interessert i å dra på bilen masse ekstra vekt for et knapt merkbart bedre resultat. Er en 2011 Mazda så er ikke sånn alt for ille på støy fra før. Noen tips? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Området du må satse på er jo rundt hjulbuen, det er der mesteparten av støyen vil komme fra. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Kan vel ikke legge dempematter oppi hjulbuene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Inne i bilen på hjulbuene Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Får se hva jeg får til da. Bestilte 2 kvm ekstra med dempemateriell. Tenker du da under pedalene og på sideveggene der? Demontere dash blir nok litt for omfattende Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Tips: Bruk noe som ikke samler vann. F.eks. asfaltmatter. Spesielt i dørene. Sånn dempeskumgummi man får på bl.a. Biltema har en lei tendens til å samle fukt og forårsake rust og råte. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Har kjøpt silent coat + silent coat isolator. Biltema holder jeg meg stort sett unna. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Har fjernet noen innlegg som kun var med på å avspore tråden.Hold dere til topic eller det som diskuteres , avsporinger vil bli fjernet avhengig av art.Kommentar på moderering taes på pm.MvhMalvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå