servicemann Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg hører gjerne på streaming musikk via nettleser, og får inn telefoner via Lync. Jeg vil gjerne ha en kjapp "always on top"-funksjon som gir meg mulighet til å mute nettleseren når jeg får en samtale.. Noen som vet om et script (powershell e.l.) eller en snarvei jeg kan opprette for dette formålet? Takk. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Har du prøvd denne, https://chrome.google.com/webstore/detail/mute-everything/jcdccblikjhgpbjhfleoidoeildbcima ? Du kan legge til hurtigtast for å aktivere mute. En "ulempe" med dette er at den også pauser der lyden kommer fra og det kan gi problemer. Bruker den selv til Youtube, og der fungerer den kjempe. Kan være verdt å prøve Lenke til kommentar
servicemann Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Du har jo denne: Skulle akkurat til å poste "lol" og screenshot av den funksjonen. Fungerer fint. Case closed. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå