Windoge Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg kommer til desktop ganske fort, men så må jeg vente 1-2 minutter før jeg kan gjøre noe som helst etter det. Kommer ikke av at pcen min er treig, den jobber jo ikke. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Min maskin bruker ett par minutt. Men en ekte PC-bruker rebooter bare når det er ytterst nødvendig og har maskina si på 24/7! Jeg er ganske sikker på at du bor hos mor og/eller far og dermed ikke betaler strømmen selv. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Testa nå den bruker ca 28 til den er helt klar :-) Er fornøyd jeg :nice: Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Min maskin bruker ett par minutt. Men en ekte PC-bruker rebooter bare når det er ytterst nødvendig og har maskina si på 24/7! Pcen trenger søvn,akuratt som oss :nice: Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Min maskin bruker ett par minutt. Men en ekte PC-bruker rebooter bare når det er ytterst nødvendig og har maskina si på 24/7! Jeg er ganske sikker på at du bor hos mor og/eller far og dermed ikke betaler strømmen selv. Jeg bor ikke hos mor og far, og jeg har to pcer som koser seg 24/7. Nå som vinteren kommer er det nesten nødvendig, ellers blir det for kaldt på rommet mitt! Begge pcene kjører konstant 100% load (hvorfor?), men siden jeg har bare 1 skjerm (lcd), så blir det ikke store varmen akkurat.. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 [quote name='Collapse Generation' date='10/11/2003 : 13:12'] [quote name='AMD-King' date='10/11/2003 : 10:58'] Min maskin bruker ett par minutt. Men en ekte PC-bruker rebooter bare når det er ytterst nødvendig og har maskina si på 24/7! [/quote] Jeg er ganske sikker på at du bor hos mor og/eller far og dermed ikke betaler strømmen selv. [/quote] Sist jeg sjekka så var jeg flytta ut... Strømmen er inkludert i leiga Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Sist jeg sjekka så var jeg flytta ut... Strømmen er inkludert i leiga Haha okei, da er det jo ikke noe problem for din del iallefall. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ca 2 min, men siden det rebootes kun ved skifte av hardware og installasjon av prog, så er ikke det så viktig, har brukt ca 12 sek pr dag på reboot siden sist...... 24/7 og strømmåleren står på mitt navn ja... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 [quote name='Collapse Generation' date='10/11/2003 : 13:37'] [quote name='AMD-King' date='10/11/2003 : 13:32'] Sist jeg sjekka så var jeg flytta ut... Strømmen er inkludert i leiga [/quote] Haha okei, da er det jo ikke noe problem for din del iallefall. [/quote] Skulle vært slikt med Internett også, men det er det få utleigere som tenker på :grine: /ONTOPIC: Ja, og hvor rask var oppstartstida på maskina deres? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det tar rundt 30 sekunder til jeg er inne i windows Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ca. 10-15 min. (prometeia vøtt) Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Min maskin bruker ett par minutt. Men en ekte PC-bruker rebooter bare når det er ytterst nødvendig og har maskina si på 24/7! Pcen trenger søvn,akuratt som oss :nice: Amen! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Den raskeste booten her i huset er faktisk på en cyrix 486slc eller noe sånn... Ikke plaget med 2 minutters bios sånn som denne, og den kjører msdos. Tror den bruker max 30 sekunder, og da starter den rett opp i word perfect. Jeg blir like paff hver gang. Ja, det er kanskje ikke det mest moderne utsyret i maskinparken med det er ikke så lett for bestefar å lære seg hvordan man bruker musa. Dessuten kan han ikke skjønne at man må trykke start for å avslutte. Han foretrekker den gamle maskinen framfor den nye jeg bygde til ham. De andre maskinene mine bruker nok 3 til 7 minutter, og å starte opp redhat linux tar lengst tid hos meg. Strøm-måleren sier at denne maskinen bruker ca 200W inklusive skjerm, så jeg har ikke dårlig samvittighet for at den står på sammenhengende. .tommyb Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg kommer til desktop ganske fort, men så må jeg vente 1-2 minutter før jeg kan gjøre noe som helst etter det. Kommer ikke av at pcen min er treig, den jobber jo ikke. Samme her Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Min P4 [email protected] bruker vel ca 35-40 sek fra jeg trykker inn power-knappen til alle programmer i oppstarten i windows er starta opp. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Windows på PCI-Express hadde vært knall. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 min bruker vel 3 min på å laste alle bakgrunnsproggs og windows Har fylt opp taskbaren med dem, skjønner ikke engang hva alle er til Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Min tok 40 sekunder fra kaldstart til helt ferdig lastet XP. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 min er jævli treg, bruker nok minst 2min... har t-bird 1.33ghz, msi k7t,12OgB western hd og 40 gig seagate Lenke til kommentar
texaco Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 mm lang tid her... spesielt windows og den dumme, men beskyttende brannmuren.. noen som har noen tips om hvordan speede om selve windows loadinga? synes ZoneAlarm bruker noe grådig lang tid på å starte opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå