Lisbeth Grendal Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Et ørneblikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Tøff i trynet den der supert portrett med nydelig bakgrunn! Mvh Oddmund Lenke til kommentar
h-a Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Skarpt og fint ørnebilde. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Kæmpeflott nerbilde med passende tittel " et ørneblikk " Hos meg er ørna på ferie, nei hekker nå og har sikkert unger Er en koloni i havna ned rødnebbterner og noen har fått små dunboller og flere kommer med tia Med vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Tøff i trynet den der supert portrett med nydelig bakgrunn! Mvh Oddmund Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Oddmund. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Skarpt og fint ørnebilde. Tusen takk for det Helge. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Kæmpeflott nerbilde med passende tittel " et ørneblikk " Hos meg er ørna på ferie, nei hekker nå og har sikkert unger Er en koloni i havna ned rødnebbterner og noen har fått små dunboller og flere kommer med tia Med vennlig hilsen Leif Tusen takk Leif, for hyggelig tilbakemelding. Gleder meg til å se kommende bilder fra deg. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Imponerende nærbilde med mange fine detaljer ... flott mvh Torhild Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Imponerende nærbilde med mange fine detaljer ... flott mvh Torhild Tusen takk Torhild, for hyggelig tilbakemelding Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 No vart æ skræmt ja Lisbeth... stilig portrett av en myndig kar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Meget flott ørneportrett! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg slutter meg bare til superlativene. Meget bra utført. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 No vart æ skræmt ja Lisbeth... stilig portrett av en myndig kar Åh ! Det ska nå mer te å få skræmt en trønder Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Olav. Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Meget flott ørneportrett! Tusen takk Magnar, for hyggelig tilbakemelding. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg slutter meg bare til superlativene. Meget bra utført. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf, for hyggelig tilbakemelding Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Hvordan du har kommet så tett innpå denne får heller være et mysterium. Men flott ble det. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Hvordan du har kommet så tett innpå denne får heller være et mysterium. Men flott ble det. Roar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Roar. At jeg kom så tett innpå her, er nok ikke et mysterium. Denne ørnen befant seg i et ørnereservat, og der kan man være heldig å komme tett inntil Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2015 Et flott ørneportrett dette hvor bildet har en fin beskjæring, flotte farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2015 Et flott ørneportrett dette hvor bildet har en fin beskjæring, flotte farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Torbjørn. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg