Ovidia2 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Gypsysummer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Nydelig portrett hvor du har antagelig har skarphet opp iris og har sløret ansiktet, noe som fremhever øyet og får blikket til å stråle mot oss. Kan dette være Eva som har fått av seg bladet og tatt på seg klærne? :) Hilsen Olav 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Nydelig portrett hvor du har antagelig har skarphet opp iris og har sløret ansiktet, noe som fremhever øyet og får blikket til å stråle mot oss. Kan dette være Eva som har fått av seg bladet og tatt på seg klærne? :) Hilsen Olav Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Olav! Ja det er rett det du sier om redigeringen på dette bildet. Øyet er oppskarpet og resten er duset ned. Koselig at du likte det:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Flott portrett med bruk av skarp/uskarp effekt , har vansker med å velge versjon . Så det blir ja takk begge deler. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Dette er vel ikke fikenblad for da er det på feil plass. Av en eller annen grunn velger fargegale meg svarthvit'n her. Den er liksom litt mer spennende. men kanskje burde du latt det helsvarte gå helt ut nede til høyre for helheten skyld. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2015 Hjertelig takk alle sammen for de hyggellige tilbakemeldingene. Jo Roar det du sier angående kutt på den svart/hvite ser jeg også når du sier det. Jeg konverterte det jo bare uten å forandre noe på bildet. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg