flamethower1234 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Noen som her erfaringer med at man får fisk når det regner? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Bra med fisk når det regner, de blir mindre vare. Jeg tror også det har å gjøre med at det er en del fler insekter som faller i vannet når det regner så de blir litt "matgale". Det er, etter min erfaring, ikke så mye bedre hvis du står på et dårlig sted i utgangspunktet, men hvis du står på en plass der det er vanlig å få bra med fisk så får du enda mer Edit; Har bare testet i innsjø så om det gjelder saltvanns/ havfiske vet jeg lite om. Endret 21. juli 2015 av Dante's Inferno 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg har ikke merket så stor forskjell mellom overskyet og overskytet m/regn, men det er gjerne bedre enn i full sol når man fisker i ferskvann. I sjøen har det lite eller ingenting å si etter min erfaring. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Ikke merket store forskjellen om det regner og ikke. I værskiftene derimot, fra høytrykk til lavtrykk og omvendt er det ofte bra fiske. Beste tidspunktet er rett før en skikkelig tordenbyge etter min erfaring, men det kommer jo med en viss risiko. Endret 21. juli 2015 av archongamer 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå