Twinflower Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Jeg vet ikke om dette er noe nytt dere har innført, men den siste timen har jeg sett at overnevnte begreper (r i parantes og c i parantes) blir omgjort til symboler for "all rights reserved" og "copyright". Dette klusser til postene ettersom man faktisk ønsker å skrive f.eks bile® hvor man vil legge vekt på at biler kan være i entall eller i flertall. Nylig så jeg også en som laget en punktliste med (a), (b), © og (d)... blir litt rart, skjønner? Kan dere i det minste innføre dobbelparantes, altså (®) som snarvei til disse symbolene? Endret 21. juli 2015 av Twinflower Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Trenger man "snarveier" til disse i det hele tatt? Hos meg er det bare alt gr+r for ® og alt gr+c for ©... men det er muligens bare en linux-"nicety". Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 På apple er copyright ALT+1, mens rights reserved er ALT-Shift+2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) © (alt+0169) - ® (alt+0174) Ellers har man jo charmap ++ for å finne disse tegnene. Enig i at det er en uting å ha et forum som gjør om dette, for det ødelegger mer enn det er til nytte. Endret 21. juli 2015 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Autohotkey er tingen for sånt Eksempel: snarveien f.ex Ctrl+Shift+r kan enkelt modifiseres til at tegnet ® settes inn i hva enn man skriver. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Huh? Er ® all rights reserved og © copyrights Edit; Jepp, det er det Hahaha, da vet jeg hvordan jeg skal skrive det også, takk takk Endret 21. juli 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 ® er ikke all rights reserved, men registered trademark, altså registrert varemerke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Du ødela nettopp dagen min Sokkalf Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Ah faen. Selvsagt er det trademark! My bad Anyways, fremdeles irriterende at forumet lager den automatisk Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Det er dessverre ikke stor sannsynlighet for at vi får ordnet dette før neste oppgradering. Dette er ikke noe nytt vi har innført, men har vært slik lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå