AfterGlow Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Nytt spilleliste-konsept kombinerer din egen musikksmak med andres.Nå serverer Spotify deg «personlige» spillelister hver uke Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Min musikk blandet med andres musikk.. Er det da andre brukere som hører på det samme som meg, eller bare masse random musikk? Lenke til kommentar
FB.127201362 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Min musikk blandet med andres musikk.. Er det da andre brukere som hører på det samme som meg, eller bare masse random musikk? Jeg tror det må være noe lignende "andre som likte denne sangen/gruppen liker også ........" system. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg tror det må være noe lignende "andre som likte denne sangen/gruppen liker også ........" system.Får håpe det, og at det virker bedre enn radio funksjonen deres. Syntes ikke Spotify imponerer når det kommer det til å oppdage ny musikk. Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Hadde bare klassisk metall og blackmetal i spillelistene mine, likevel ble jeg anbefalt all mulig slags toppliste drittmusikk. Er jo en stund siden jeg hadde spotify nå.... Men om dette har blitt bedre vet jeg ikke..... Endret 21. juli 2015 av Arnt0r Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg tror det må være noe lignende "andre som likte denne sangen/gruppen liker også ........" system.Får håpe det, og at det virker bedre enn radio funksjonen deres. Syntes ikke Spotify imponerer når det kommer det til å oppdage ny musikk. Personlig har jeg aldri vært flink til å oppsøke ny musikk, men jeg har oppdaget masse ny musikk gjennom radiofunksjonen og jeg er sikker på jeg kommer til å oppdage enda mer med Weekly funksjonen. Jeg er strålende fornøyd med hvor lett Spotify gjør det å oppdage ny musikk 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Alt jeg får i radio funksjonen er alt musikk jeg har i spillelistene mine, aldri noe nytt. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg er strålende fornøyd med hvor lett Spotify gjør det å oppdage ny musikk Siden Apple Music er nevnt i artikkelen, så er det vel lov i nevne de i kommentarfeltet også. Jeg vet ikke helt hvorfor, men bare på de få ukene jeg har hatt AM har jeg kommet over mye mer ny, og spennende, musikk enn jeg gjorde med Spotify. Mulig de har, for meg, et mye mer intuitivt grensesnitt og (kanskje) et større bibliotek. Jeg vet ikke hva det skyldes, men Spotify er uansett på vei ut her og blir erstattet av AM. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Er det noe utrullings tid på denne funksjonen? For den har ikke dukket opp her enda. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Er det noe utrullings tid på denne funksjonen? For den har ikke dukket opp her enda. Mener jeg leste 2-4 uker en plass. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Gi meg en topp liste hvor jeg kan sjekke top 100 sanger etter sjanger i stedet for. Er så møkk lei all den moderne dritt musikken i dag som kaprer topp plassene. Få tilbake old school rock og slikt! 4 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Gi meg en topp liste hvor jeg kan sjekke top 100 sanger etter sjanger i stedet for. Er så møkk lei all den moderne dritt musikken i dag som kaprer topp plassene. Få tilbake old school rock og slikt! Amen. Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Spotify har blitt bedre på klassisk musikk. Det skal de ha. Der er det komponist som gjelder. Det brukte de lang tid på å få inn. Men det er fortsatt vanskelig å finne klassisk musikk online. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvorfor gir Spotify meg en ukentlig liste hvor 90% er rap eller Rnb? Jeg lytter aldri til Rnb og veldig sjelden til rap, men Spotify insisterer på å levere det til meg hver eneste uke Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvorfor gir Spotify meg en ukentlig liste hvor 90% er rap eller Rnb? Jeg lytter aldri til Rnb og veldig sjelden til rap, men Spotify insisterer på å levere det til meg hver eneste uke Er ikke tilfeldigvis flere som bruker Spotify kontoen? Og han/hun er meget glad i rap/rnb? Men nei ikke vet jeg, listene Spotify har laget til meg så langt har vært ganske greie. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Nope, ingen andre som bruker spotify kontoen. Men jeg oppdaget for et par uker siden at "Richard's iPhone" brukte kontoen, mulig denne Richard liker rap og Rnb, skiftet passordet og har ikke sett noe til fyren siden. Aner ikke hva det var for noe . Ingenting ble endret av spillelister etc. Endret 31. august 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg