Gabsterino Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) . Endret 21. juli 2015 av Gabsterino Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Hei! Ønsker meg ut i verden (helst spania) for en ny start. Har jobbet som mekaniker de siste 10 årene og dette begynner å ta på. Har tidligere tatt offshore kurs og sertifikater, men dette så ut til å være en dårlig ide. Noen som har noen tips/råd å komme med ang kursing eller skole jeg kan ta for å få mulighet til en jobb i utlandet? Jeg er vant til hardt arbeid og er ikke kresen, kan forsåvidt jobbe hvor som helst i verden og med hva som helst, har bare problemer med å finne hvor jeg skal starte. Setter pris på all hjelp Mekaniker er da ett allsidig yrke som kan brukes over alt i verden. Letteste måten er jo å jobbe via telefonsalg eller slikt, de har stillinger i utlandet ganske ofte og er lett å få. PS, helt enig med at kursingen var en dårlig ide. De kursene er på kanten til svindel spør du meg. Endret 21. juli 2015 av Salvesen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Det er mange jobber i barer på feriesteder så bartenderkurs er jo en enkel rask vei å gå, billig er det også. Turistnæringen generellt er det "enkelt" å få jobb i hvis du snakker lokalspråket (spansk) i tillegg til engelsk og norsk. Hvis du kan tysk også så er det enda større sjanse. Har du mulighet til å jobbe nesten gratis så er det større muligheter siden du kan prøve å få en "testperiode" før du blir ordentlig ansatt. Edit; Språkkunnskaper er viktig i som bartender også, det gir deg en stor fordel hvis du kan kommunisere med turistene på morsmålet dems Endret 21. juli 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) . Endret 21. juli 2015 av Gabsterino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå