ttt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 eg held på med eit prosjekt om tom clancy, men eg trenger litt info om spilla som er gitt ut under hans navn.. skulle gjerne hatt alle tittlane og litt info om dei (gjerne med terningkast) på forhand takk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg husker: Black Thorn (Har desverre ikke prøvd nok til å vurdere) Rogue Spear (9/10, var SÅ utrolig bra på den tiden det var "inn" eller når det var nytt, REALISTISK!) Urban Operations (Expansion til Rogue Spear) Ghost Recon Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Disse spillene går under rainbow six navnet. Første spillet het rainbow six, så kom rouge spear, fulgt av urban operation og black thorn. Deretter kom Ghost recon. siste i serien heter Ranbow six og snart kommer en ekspansion pack som heter athena sword til denne serien. Hjemmeside: www.raven-shield.com Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Splinter cell (9/10) Ghost Recon (7/10) Rouge Spear m/expansions (8/10) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 vi har glemt sum of all fears Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Rainbow Six Rainbow Six - Eagle Watch add-on RB6: RB6: Rouge Spear RB6: Rouge Spear: Urban Operations add-on Ghost Recon RB6: Black Thorne standalone add-on Ghost Recon: Desert Siege add-on RB6: Covert ops - standalone add-on Ghost Recon: Island Thunder add-on The sum of all fears Splinter Cell Rainbow Six 3: Raven Shield Soon to come: RB6 3 - Athena Sword Splinter cell (2?) - Pandora Tomorrow.. Ghost Recon - Jungle storm noen jeg har missa? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Rainbow SixRainbow Six - Eagle Watch add-on RB6: RB6: Rouge Spear RB6: Rouge Spear: Urban Operations add-on Ghost Recon RB6: Black Thorne standalone add-on Ghost Recon: Desert Siege add-on RB6: Covert ops - standalone add-on Ghost Recon: Island Thunder add-on The sum of all fears Splinter Cell Rainbow Six 3: Raven Shield Soon to come: RB6 3 - Athena Sword Splinter cell (2?) - Pandora Tomorrow.. Ghost Recon - Jungle storm noen jeg har missa? imponerande men kan du gi meg litt info om spilla (handling ol.) trenger ikkje til alle men ivertfall til noen (dei mest kjente) Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det var på tide at noen nevnte Raven Shield, som forøvrig er et sinnsykt kult spill! :nice: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det var på tide at noen nevnte Raven Shield, som forøvrig er et sinnsykt kult spill! :nice: Det er 2 stk som har gjort det : Tror mrlee's liste var komplett. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det var på tide at noen nevnte Raven Shield, som forøvrig er et sinnsykt kult spill! :nice: Det er 2 stk som har gjort det : Tror mrlee's liste var komplett. Ehe...[tabbe] du har visst rett... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Rainbow Six - roughly samme handling som i Boka med samme navn, i.e. bio terrorister som planlegger å lage en "noa's ark i regnskogen i brasil, og samtidig utløse såkalte "global killers" smittsome sykdommer..Rainbow Six - Eagle Watch add-on - husker ikke RB6: RB6: Rouge Spear - husker ikke, men det er som regel samme type plot som i RB6, dvs. en serie terror handlinger som etter hvert blir knytta til hverandre, tror ikke det var noen bok til dette spillet RB6: Rouge Spear: Urban Operations add-on - samme som over Ghost Recon - du spiller ett medlem i US army Recon gruppa "the ghosts", i forskjellige fiksjonelle scenarios, tror dette handla om konflikten i georgia eller no i russland iallefall RB6: Black Thorne standalone add-on - vet ikke, har ikke spillt det, men sikkert samme sjanger som de andre Ghost Recon: Desert Siege add-on - Spiller fremdelest "Ghost" medlem, men i fiksjonell ørken konflikt ala desert storm? RB6: Covert ops - standalone add-on - er mer en info ting om spesial styrker, samt nye SP og MP missions Ghost Recon: Island Thunder add-on - "Ghost" medlem på trope øy, kanskje Cuba? The sum of all fears - Terrorister sprenger en A-bombe på en fotball stadion i ? husker ikke, en amerikansk by... Splinter Cell - spiller 1 man army i jobb for Third echelon, en spesi avdeling av CIA tror jeg, forskjellige plot... Rainbow Six 3: Raven Shield - gamle nasister prøver å bruke nynasister til å gjøre noe... Soon to come: RB6 3 - Athena Sword - vet ikke, men foregår i hellas Splinter cell (2?) - Pandora Tomorrow.. who knows? Ghost Recon - Jungle storm - I jungelen? noen jeg har missa? imponerande men kan du gi meg litt info om spilla (handling ol.) trenger ikkje til alle men ivertfall til noen (dei mest kjente) tja Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 takker for alle svar... men eg trenger noen utgivelse datoer.. ivertfall til det første spillet. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvis du skriver noe om Tom Clancy, husk å få med deg alle bøkene han har skrevet også da, og ikke minst alle bøkene hans som er filmatisert! Lenke til kommentar
joac Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 takker for alle svar... men eg trenger noen utgivelse datoer.. ivertfall til det første spillet. Ok, nå har du en liste med spilltitler. Nå tar du og klipper og limer disse inn i søkefeltet på www.google.com, og så vil du helt sikkert finne massevis av stoff. Både offisielle og uoffisielle hjemmesider, med tonnevis av dokumentasjon om både utgivelsesdatoer mm. Lykke til! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Hvis du skriver noe om Tom Clancy, husk å få med deg alle bøkene han har skrevet også da, og ikke minst alle bøkene hans som er filmatisert! klart det... har lest en del og sett filma og sjølvsagt prøvd noen av spilla.. vert masse og skrive.. skulle begyntå jobbe før.. memo til meg sjølv aldri utsett alt arbeidet til siste uka joac skreiv: QUOTE (ttt @ 11/11/2003 : 16:49) takker for alle svar... men eg trenger noen utgivelse datoer.. ivertfall til det første spillet. Ok, nå har du en liste med spilltitler. Nå tar du og klipper og limer disse inn i søkefeltet på www.google.com, og så vil du helt sikkert finne massevis av stoff. Både offisielle og uoffisielle hjemmesider, med tonnevis av dokumentasjon om både utgivelsesdatoer mm. Lykke til! jaja... må vel det.. :grine: takker for hjelpa Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 dei fleste spilla handlar vel om å bekjempe terrorisme. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tror ikke det er noen av dem som ikke gjør det...ghost recon er mer krigssituasjoner men... Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Her er alle spillene med Tom Clancy-lisens: http://www.mobygames.com/game_group/sheet/gameGroupId,151/ Her er en liten biografi: http://www.mobygames.com/developer/sheet/v...veloperId=8772/ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Her er alle spillene med Tom Clancy-lisens: http://www.mobygames.com/game_group/sheet/gameGroupId,151/ Her er en liten biografi: http://www.mobygames.com/developer/sheet/v...veloperId=8772/ takker du er helten min Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tror ikke det er noen av dem som ikke gjør det...ghost recon er mer krigssituasjoner men... Mener å huske at ghost recon var om opprørere og terrorister. Opprørere definerer jeg som terrorister, altså spillet handler om å skyte terrorister, bare litt mindre urbant enn de fleste andre av spillene "hans". Tom Clancy Rulez!!! Husk på Tom Clancys SSN (ubåtspill). Han har noen marinespill med sitt navn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå