Nervevrak Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Driver å kjøper og selger mye biler. Fant ved en rydding et par VW 2 knappers fjernkontroll til Passat/Golf/Bora. rundt år 2002 +-5 år. Tenkte å sende det til eier. Men blir egentlig umulig å begynne å ringe til alle de som har kjøpt en slik bil de siste årene. Mange av de har bare fått med et nøkkelsett uansett. Så er det en mulighet for å finne ut hvem som eier den? Vil vel egentlig tro at svaret er nei? For å hindre at en som finner noen nøkler skal kunne spore opp bilen enkelt å stjele den? Om jeg leverer den inn til VW, kan de finne det ut, og levere den til rett eier? Går det å re-programmere den enkelt til en ny bil? Så ivertfall den elektriske delen virker på annen bil? Slik at jeg bare kan selge den med når jeg får inn en bil igjen med kun 1 nøkkelsett? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg tror knapt det er et eneste av de spørsmålene som ikke kan besvares av en Volkswagen-forhandler. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Ville levert til VW forhandler, de kan spore opp dagens eier og ta kontakt. Slik fungerer det med BMW i hvert fall.. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Tipper at transponderen i nøkkelen er lenket til rammenummeret på bilen, som igjen kan knyttes til skilt og dermed nåværende eier. Dette skal forhandleren greie å finne ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå