Gå til innhold

[Løst] Ingen patch 1.07 til witcher 3 (ps4)

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene ventet utålmodig på at patch 1.07 skal bli tilgjengelig for nedlasting, men selv flere dager etter lanseringen kan jeg fortsatt ikke laste den ned. Jeg har prøvd å manuelt sjekke for oppdatering, skrudd av og på flere ganger og til og med reinstallert hele spillet. Likevel sitter jeg fortsatt fast på versjon 1.05. Er det noen som sliter med samme problemet eller har et tips om hvordan jeg endelig kan få kloen i oppdateringen?

Kan også nevnes at jeg eier en legetim, orginal kopi av spillet, konsollen min er oppdatert og jeg har ikke "tuklet" med konsollen på noen måte.

All hjelp mottas med takk.

Endret av Teodorull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen PS4-folk fått den, da? Den kommer nok til slutt. Eventuelt har de fått kalde føtter av kritikken og lar PS4 stå over denne.

Tror hele resten av verden har fått den for lenge siden. Har ikke funnet noen nettsider som nevner at den ikke har dukket opp hos noen. Ifølge utviklerene skulle den ha dukket opp for alle brukere "innen de neste 24 timene" for tre dager siden. Endret av Teodorull
Lenke til kommentar

http://www.pushsquare.com/news/2015/07/the_witcher_3_ps4_patch_107s_european_availability_issues_being_investigated

EDIT: Hm, jeg restartet nettopp maskinen og gikk ut en tur for å kjøpe mat, og da jeg kom tilbake sa den at oppdateringen var installert. Men jeg finner ikke meldingen i notis-arkivet. Mystisk.

EDIT2: Nei, fortsatt 1.05. Må ha vært en gammel notis.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...