Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil har dere,eller drømmer om?


rotweiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes drøssevis av drømmebiler:

Alfa Romeo 33 Stradale, Ferrari 288 GTO, Lancia HF Delta Intergrale og Alfa Romeo 75 Turbo er vel mine toppers i litt forskjellige prisklasser. Men det er alle biler som går styggfort enten orginalt eller med litt lett trim. Og for å ikkje glemme Alfa Romeo SZ og RZ og foresten, nei nå må eg gi meg vist............... :p:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, hadde ikke forsikringen vært så inni gampen høy for meg (jeg er 20...) så ville jeg ha spart opp til en 92-93 Toyota Celica GT4 Carlos Sainz Edition (5000 stk produsert)

 

Har fått det for meg at det er en genial bil å style, trimme (208hk orig. 235 i japan, 300 i rally- utgaver... :D ) og med 4x4 er den genial i norge, uansett vær! Dessuten er det den velkjente Toyota- kvaliteten (+ at pappa jobber på Toyota i Arendal = rabatter :thumbs: ) på alt, og sånn som jeg forstår det, en genial bil å bygge anlegg i!

 

Dessuten er det vippe-lykter på kjerra!!!

Endret av FlatBeat
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har lyst på ein Sierra Cosworth (3dr vingebil), helst kvit :D

 

Det er ein av dei råaste bilane som er! (Syntes eg,

så det er ikkje vits i å diskutere)

 

361359-bilde1-cimg0007.jpg361359-bilde4-cimg0012.jpg

 

Er bare nydelig! Kanskje den ikkje er den finaste bilen,

men eg syntes den har eit RÅTT utseende..

 

Har jo ein relativt sprek 2liters turbomotor også..litt over 200 hk..

(ikkje sikker på kor mykje over)

 

Vell, det er min uoppnåelige drømmebil!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Vil komme med et nytt bidrag i denne tråden. Den første bilen jeg foreslo er så godt som uoppnåelig (1992 firehawk) så derfor vil jeg tilføye en 1987 Buick Grand National/Turbo Regal i listen.

Bilde HER

og

HER

 

Denne bilen har massevis av kreaft og dreiemoment (3.8liter turbo, 245hk, 360lb-ft -> 490Nm ved under 3000rpm), samt er behagelig og har plass til en middels familie :)

Lenke til kommentar
Vil komme med et nytt bidrag i denne tråden. Den første bilen jeg foreslo er så godt som uoppnåelig (1992 firehawk) så derfor vil jeg tilføye en 1987 Buick Grand National/Turbo Regal i listen.

Bilde HER

og

HER

 

Denne bilen har massevis av kreaft og dreiemoment (3.8liter turbo, 245hk, 360lb-ft -> 490Nm ved under 3000rpm), samt er behagelig og har plass til en middels familie :)

:dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Drømmen min er en bil som tar meg fra A til B uten noensinne å få problemer. En som ikke bruker mer enn en desiliter på mila, og har plass til alt jeg måtte ønske og samtidig ser helt rå og lekker ut.

DET er drømmebil det!

Så få ut finger'n ingeniører og lag den!

Og la prislappen bli en drøm oxo da... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...