Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil har dere,eller drømmer om?


rotweiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha!

 

Calibra drømme bil? :lol: - :evil:

 

Calibra er en liten stygg rust holk av en gammel wannabe sportsbil. Den oser av plastikk og dårlig kvalitet (er jo Opel). Dessuten har den kjøre egenskaper på linje med en ola bil, taustyring...Hvertfall slikt det virker etter det jeg har hørt..og det har jeg hørt mange ganger...Bare søk litt rundt!

 

Min drømme bil..tja, har ikke 1 drømme bil...jeg har mange flere...

 

Skulle det hvert en gammel bil, måtte det blitt en Chevrolet Camaro 67...

Skulle det blitt en ren gate bil, skulle det blitt en BMW M3 CSl

Skulle det hvert terreng bil/SUV, skulle det blitt en Tourag

calibra får du opp til 1997,da er det en annen kvalitet:foresten dere der ute som er under 16 som ikke har lov til og kjøre(øvelsenkjøre)åsen vet dere at dete r dårlig kvalitet?har dere hat en calibra?

Lenke til kommentar
like morsomt hver gang noen som ikke har bil skal uttale seg om kjøreegenskaper og kvalitet.. Spesielt dersom vedkommende ikke engang har førerkort / ikke er gammel nok til å ha førerkort.

 

Men for all del, slå dere løs.. Jeg venter med å høre på dere til dere i det minste har kjørt bilene dere slenger dritt om

Jeg er så enig med deg

Lenke til kommentar
calibra får du opp til 1997,da er det en annen kvalitet:foresten dere der ute som er under 16 som ikke har lov til og kjøre(øvelsenkjøre)åsen vet dere at dete r dårlig kvalitet?har dere hat en calibra?

Selv om man er under 16 år, eller ikke har lappen, så kan man for pokker se problemer med en bil. At en bil ruster, at en bil har "billig" interiør osv...Har sitti på med flere Calibra'r jeg, og det knirker å krenger så fort du nyser på rattet...

Lenke til kommentar

du uttalte deg vel om kjøreegenskaper, gjorde du ikke bjaa? Jeg, for min del, synes ikke man opplever hvordan kjøreegenskapene til en bil virkelig er bare ved å sitte på. Dessuten er det vel uvesentlig hva du "har hørt" her og der. Har man et fastlåst utgangspunkt blir meningene kraftig påvirket av det :roll:

Endret av Ezekiel
Lenke til kommentar

"Har sitti på med flere Calibra'r jeg, og det knirker å krenger så fort du nyser på rattet... "

 

Slike ting kan være veldig individuelt, og derfor har hverken du eller Kebab grunnlag for å uttale dere. Makan til tullprat på et forum skal en lete lenge etter... Det er fullt mulig å drømme om en bil, selv om noen har dårlige erfaringer med den. Hva med rust og dritt på en Mustang fra 60-tallet? Husk at Nissans z-serie fra 70-tallet hadde samme "image" som Calibra har idag, og har likevel nå oppnådd en viss kultstatus.

 

Jeg har på mange måter drømmebilen nå, men har fortsatt lyst på en gt500 eller Ferrari 360 Modena.

Lenke til kommentar
drømer om calibra

nei vær snill ikke gjør det liksom drøm om noe ennet, kansje noe som lingner på en calibra som feks en "Peugeot 406 Coupè"

 

 

 

ps! har selv hatt calibra og det unner jeg ingen...

Fornuftens Stemme har ankommet .. jeg ønsker deg velkommen med åpne armer...

hvem er du foresten?

 

Anywho ..

jeg fant nettop ut jeg ikke har svart på Topic .. tror jeg

uansett så er drømme bilen min..

 

Lexus SC430

er ingen Racer men krefter nok

en kjekk Toyota V8 på 286hester

problemet med den er baksetet da :p

c43-069.jpg

c43-028.jpg

c43-024.jpg

C43-079.jpg

 

Beklager alle bildene men *grin*

Lenke til kommentar

bjaa: med mindre du kjører bil-sport så tror jeg ikke du har så mye å si på saken, de fleste bilene "du har smadra" er sikkert biler som du har fått lov til å kjøre på jordet til pappaen din. Og den gangen du kjørte på veien ble du sikkert tatt.....flaut.

 

beklager så meget men du er ikke 18 en gang.

 

Min drømmebil(er):

 

Mercedes E270 CDI (kongebil)

 

Ford Mustang Fastback 1968mod. (har ikke prøvd bilen med samma **** den ser kul ut)

 

Trans Am er også kult

 

Skal jeg være realistsk?

 

Volvo Amazon

Volvo 240 (rånebil delux)

alt annet som ikke ser ut som det kommer fra russland.

 

gammelt er kult

Endret av Gabba
Lenke til kommentar

Tja.. En Toyota Supra MK4 eller Nissan Skyline står jo høyt i kurs da, men skal jeg ta noe "litt" mer normalt måtte det blitt:

Audi A6 /m RS6 styling og helst bygd opp med en sinna rs2 motor? :D

Eller kanskje en vw Bora 1.8T med RS4 front og små snacks. og seff trim!:D

 

Skal vi holde oss til de faktiske forhold tror jeg mors passat er det høyeste jeg kan komme de neste 2.5 år :p

 

Magnus

 

EDIT: For de som lurte, så er bilen i avataren noe som kunne stått på ønskelista.. Bora 1.8T med rs4 front og sånt. 19" felg og bygd opp med ny turbo og annet snacks.. (bilen til en kamerat)

Endret av RaZoR_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...