tor-albe Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Har Samsung Galaxy kjøpt for 1 år siden. Etter nylig "opprydding" har jeg på nytt lastet ned Wimp og iTunes. Men når de skal åpnes, kommer beskjeden "SNB-filen ødelagt...". Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) iTunes vil aldri kunne brukes på en Samsung telefon. Hva har du gjort i form av "opprydding" ?Forsøkt slette appen og installere den på nytt? Endret 20. juli 2015 av esoteric Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 I opprydding mener jeg deaktivisering av programmer som jeg ikke trenger. Mitt problem før det var at mobilen gikk ufattelig sakte. Deaktivisering av en del unødvendige programmer gjorde at mobilen fikk normal hastighet. Kan det være at jeg har deaktiviserte nødvendige program? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Njææ, med mindre telefonen er rootet skal du ikke ha tilgang til å deaktivere ting som er kritiske for at telefonen skal fungere normalt. SNB-filer virker være relatert til S-Note appen, du kan jo forsøke aktivere den igjen dersom den er deaktivert. Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Hva gjør jeg for å aktivere? Hvordan finner jeg S-Note appen? (Mine kunnskaper mht mobil er mao. svært lave) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Oversikt over deaktiverte apper ligger under. Instillinger -> Appstyring -> Deaktiverte (fane helt til høyre) Aktivering foregår på samme måte som deaktivering, finn appen på lista, trykk på den og velge aktiver. 1 Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg finner ikke Appstyring. Forsøkte på Instillinger > Programstyring > Alle, men fant ingen Appstyring Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Det er det samme, Samsung har bare byttet på navnet litt i forskjellige Android versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå