Slettamann Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Menneskeverk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Ser jo slett ikke så ille ut her. Men hvordan ser det ut der vannet egentlig skulle vært. Jeg har jo sett vann som har vært tappa ned for å lage kraftstasjoner og det har gått utover hele økologien - ikke bare i selve vannet, men også langs breddene og langt innover land. Den grønne fjellveggen blir litt bastant, men naturen selv er det jo lite og/eller ingenting en fotograf kan gjøre noe med. Roar Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) Ser jo slett ikke så ille ut her. Men hvordan ser det ut der vannet egentlig skulle vært. Jeg har jo sett vann som har vært tappa ned for å lage kraftstasjoner og det har gått utover hele økologien - ikke bare i selve vannet, men også langs breddene og langt innover land. Den grønne fjellveggen blir litt bastant, men naturen selv er det jo lite og/eller ingenting en fotograf kan gjøre noe med. Roar Takk for kommentar. Jeg vet ikke hvordan dette så ut da kun naturen fikk råde grunn på egen hånd. Bildet viser en bitteliten flik av hovedvannkilden til Tromsøya der mesteparten av Tromsøs befolkning holder til. Vannet er relativt svære greier og ligger på Ringvassøya en bit nord for Tromsøya. Vannet ledes gjennom rør på fjordbunnen mellom øyene. Endret 20. juli 2015 av Slettamann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg