Gjest member-296438 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Den ukjente Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Du har vært mer usynlig enn dette snikende vesenet her ei ukes tid nå så på tide du dukker opp igjen selv om synet kan minne om midtstilt "manda' morra blues." Presentasjonen din på dotten fra i går kveld er nok litt mer presentabel enn dette. Men kjenner jeg deg rett så har du vel en mening med dette også. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Skulle gått til "specsavers", eller.... ? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Når jeg så mini bildet så trodde jeg at bildet ikke hadde blitt lastet skikkelig inn, men ser nå at det er et ute av fokus bilde istedet. Ikke helt min smak da det blir for abstrakt for min del. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Takker for kommentarer og innspill. Et lite eksperiment og en ide jeg hadde. At det kan være abstrakt, og kanskje "uforståelig" er helt greit. Er egentlig et bilde en kan la gå i søpla eller en kan utfordre fantasien med. Eksperimenterer og leker litt..... Et forsøk på og vise en av de menneskene vi møter, men egentlig ikke legger merke til. Møtte bare en mann i blå skjorte.....mer la jeg ikke merke til..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg