Nickkiwifreak Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 En av mine favoritt spillserier er Brothers in arms serien. men har nesten ikke møtt noen norske som elsker spillet. jeg frykter også det ikke blir en oppfølger . Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Gearbox Working on 'Authentic' New Brothers in Arms Title Lenke til kommentar
Nickkiwifreak Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Gearbox Working on 'Authentic' New Brothers in Arms Title DU skal få en kake. jeg sitter med tårene i øyene. bare at det ikke blir furious 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) 3eren hells highway, var mye dårligere en de 2 første, ikke noe realistisk med 3rd person cover system og regenerating helse. 2eren var best, spesielt om du lasra ned realism mod. Endret 20. juli 2015 av Gunfreak Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg spilte det første og husker at det var veldig bra. Den beste interaktive rekreasjonen av 101st airborne under WWII imo. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Likte de tidligere spillene veldig godt, og håper på en bra oppfølger. Bare de klarer å holde seg til relativt realistiske rammer, og ikke noe fremtid/sci-fi så kan dette bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå