lenny25 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Når får vi Petter Solberg-rally som dataspill? Hadde vært moro! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja, det er på tide med det nå... Ut med Colin McRae... Inn med Solberg!! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Må si meg enig i dette, det hadde vert fet med et rally spill der Petter Solberg var i fokus. Serlig nå som han vant VM. Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 I et av de mange intervjuene i nettavisene i dag nevner Jim Carlsen at det har vært forespørsler om å lage dataspill:) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det hadde vært fett, men for å være ærlig tror jeg ikke det kommer med mindre noen nordmenn lager det. Han er jo ingen internasjonal legende enda. For norge er han det kanskje : Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det hadde vært fett, men for å være ærlig tror jeg ikke det kommer med mindre noen nordmenn lager det. Han er jo ingen internasjonal legende enda. For norge er han det kanskje : Legende er han kanskje ikke, men han er ganske stor i utlandet også, ja. Jeg er imidlertid ikke så sikker på at det er plass til så mange flere rallyspill på markedet, men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hmm, spilte ikke jeg som Solberg i WRC2 på PS2 mon tro? Husker ikke helt, dette er vel et år siden tror jeg. Eller mener dere et eget spill laget i samarbeid med Solberg? Er det noen spesiell vits i da..? Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 solberg spill hadde tatt kaka! håper det kommer. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Hvorfor gidde å lage flere spill basert på Colin Mc Rae. Han er en avdanket rallystjerne (kanskje jeg erter på meg noen nå). Solberg er den nye kongen! Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvorfor gidde å lage flere spill basert på Colin Mc Rae. Han er en avdanket rallystjerne (kanskje jeg erter på meg noen nå). Solberg er den nye kongen! Du har heilt rett i at colin mcrae er avdanket neste år får han jo ikkje kjøre fordi han mangler et fabrikkteam i ryggen! Han prøvde og å skaffe private sponsorer, men det klarte han heller ikkje, viss eg ikkje tar heilt feil.... La codemasters ta utgangspunkt i mcrae serien og lag et "Petter solberg rally"! Ha utgangspunkt om at du skal bygge deg opp til rallystjerne fra Solberg gård. Først innom rallycross så nasjonal rally og til slutt WRC! Det hadde blitt konge! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ingen norske utviklere vil lage Petter Solberg Rally Rett og slett fordi ingen investorer i Noreg er villige. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Tror ikke det er bare norske interesser som ønsker å sikre seg Solberg-navnet nå. Mannen har jo vunnet VM!! Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ingen norske utviklere vil lage Petter Solberg Rally Rett og slett fordi ingen investorer i Noreg er villige. hadde vært tøøft om dette hadde blitt noe av - collin mcra skal jo slutte i WRC sirkuset å (kansje) hørte han kansje skulle kjøre dacar rally da er det jo fint om petter hadde tatt over titelen på spillet siden han ble verdensmester i år ! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 WRC 3 skulle ifølge denne siden ha Henning Solberg sin stemme på menyen og bruke hans stemme som kartleser. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvorfor gidde å lage flere spill basert på Colin Mc Rae. Han er en avdanket rallystjerne (kanskje jeg erter på meg noen nå). Solberg er den nye kongen! Det gjør ikke det - nå går de på Richard Burns istedet. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg er imidlertid ikke så sikker på at det er plass til så mange flere rallyspill på markedet, men det er jo lov å håpe. enig med deg der jeg syns world rally championchip holder. det er jo driit fett, ivertfall på ps2 har ikke spilt det så mye på pc Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Spill som fokuserer på bare en person er vanligvis ikke så bra,sånn som CMR3,der man bare kunne være McRae i Championship modus.Var dønn kjedelig. WRC serien er best *grin* Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ingen norske utviklere vil lage Petter Solberg Rally Rett og slett fordi ingen investorer i Noreg er villige. Hvorfor i all verden skulle det være norske investorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå