Gå til innhold

Solberg-bilspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vært fett, men for å være ærlig tror jeg ikke det kommer med mindre noen nordmenn lager det. Han er jo ingen internasjonal legende enda. For norge er han det kanskje :p:

Legende er han kanskje ikke, men han er ganske stor i utlandet også, ja.

 

Jeg er imidlertid ikke så sikker på at det er plass til så mange flere rallyspill på markedet, men det er jo lov å håpe. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor gidde å lage flere spill basert på Colin Mc Rae. Han er en avdanket rallystjerne (kanskje jeg erter på meg noen nå). Solberg er den nye kongen!

Du har heilt rett i at colin mcrae er avdanket neste år får han jo ikkje kjøre fordi han mangler et fabrikkteam i ryggen! Han prøvde og å skaffe private sponsorer, men det klarte han heller ikkje, viss eg ikkje tar heilt feil.... La codemasters ta utgangspunkt i mcrae serien og lag et "Petter solberg rally"! Ha utgangspunkt om at du skal bygge deg opp til rallystjerne fra Solberg gård. Først innom rallycross så nasjonal rally og til slutt WRC! Det hadde blitt konge!

Lenke til kommentar
Ingen norske utviklere vil lage Petter Solberg Rally

 

Rett og slett fordi ingen investorer i Noreg er villige.

hadde vært tøøft om dette hadde blitt noe av - collin mcra skal jo slutte i WRC sirkuset å (kansje) hørte han kansje skulle kjøre dacar rally

 

da er det jo fint om petter hadde tatt over titelen på spillet siden han ble verdensmester i år !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...