Haltvire Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei. Jeg skal kjøpe en ny telefon, og leter etter en med en av de beste batteritidene. Jeg vil gjerne ha en telefon som har stor skjerm (typ 4,8.). Har sett på iphone 6 og den virker interessant. Vet at iphone plus har mer batteritid, men altfor stor skjerm. Er det verdt å vente til iphone 7 som kommer i oktober? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe en ny telefon, og leter etter en med en av de beste batteritidene. Jeg vil gjerne ha en telefon som har stor skjerm (typ 4,8.). Har sett på iphone 6 og den virker interessant. Vet at iphone plus har mer batteritid, men altfor stor skjerm. Er det verdt å vente til iphone 7 som kommer i oktober? Har du ikke hastverk hadde jeg ventet til neste generasjon, min mening i det minste. Om ikke annet så går I6 priser nedover vanligvis ? Du vil gjerne ha en iphone eller er andre og et alternativ ? Sony Z3,Samsung Note 4 og S6/S5 ( og de har gjerrigmodus) tror jeg og har kommet ut av tester med god battertid Endret 19. juli 2015 av technicality Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Hei. Jeg skal kjøpe en ny telefon, og leter etter en med en av de beste batteritidene. Jeg vil gjerne ha en telefon som har stor skjerm (typ 4,8.). Har sett på iphone 6 og den virker interessant. Vet at iphone plus har mer batteritid, men altfor stor skjerm. Er det verdt å vente til iphone 7 som kommer i oktober? Har du ikke hastverk hadde jeg ventet til neste generasjon, min mening i det minste. Om ikke annet så går I6 priser nedover vanligvis ? Du vil gjerne ha en iphone eller er andre og et alternativ ? Sony Z3,Samsung Note 4 og S6/S5 ( og de har gjerrigmodus) tror jeg og har kommet ut av tester med god battertid Hmm ja, blir vel å vente til neste generasjon, har jo ikke hastverk nei. Har lyst på iphone egentlig, men likte ikke den biten med at du trykker hardere og lettere på nye iphonen. Takk for godt svar Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei. Jeg skal kjøpe en ny telefon, og leter etter en med en av de beste batteritidene. Jeg vil gjerne ha en telefon som har stor skjerm (typ 4,8.). Har sett på iphone 6 og den virker interessant. Vet at iphone plus har mer batteritid, men altfor stor skjerm. Er det verdt å vente til iphone 7 som kommer i oktober? Har du ikke hastverk hadde jeg ventet til neste generasjon, min mening i det minste. Om ikke annet så går I6 priser nedover vanligvis ? Du vil gjerne ha en iphone eller er andre og et alternativ ? Sony Z3,Samsung Note 4 og S6/S5 ( og de har gjerrigmodus) tror jeg og har kommet ut av tester med god battertid Hmm ja, blir vel å vente til neste generasjon, har jo ikke hastverk nei. Har lyst på iphone egentlig, men likte ikke den biten med at du trykker hardere og lettere på nye iphonen. Takk for godt svar Ingen årsak, lykke til Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Sorry, men "beste batteritiden" henger rett og slett sammen ikke med iphone 6, og heller mest sannsynlig ikke sammen med nye iPhone 7 dersom Apple fortsetter å presse grensene for hvor tynn en tlf kan være Dersom batteritid er viktig så for all del vurder: Galaxy Note serien Sony Z3/Z3 Compact Samsung s6 active Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Sorry, men "beste batteritiden" henger rett og slett sammen ikke med iphone 6, og heller mest sannsynlig ikke sammen med nye iPhone 7 dersom Apple fortsetter å presse grensene for hvor tynn en tlf kan være Dersom batteritid er viktig så for all del vurder: Galaxy Note serien Sony Z3/Z3 Compact Samsung s6 active Ja batteritid er vel det viktigste for meg... Kan du dra toppskjermen ned for å skru på wifi og 4g sånn raskt som du kan på samsung? Liker det veldig godt med samsung og hater at ihpone ikke har det. Kanskje jeg går for Sony z3 serien hvis den er såpass bra for batteritid. Har du noe særlig peiling på forskjellen mellom z3 og z3 compact? Eller er det bare størrelsen? Og er det en telefon å anbefale? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Ja batteritid er vel det viktigste for meg... Kan du dra toppskjermen ned for å skru på wifi og 4g sånn raskt som du kan på samsung? Liker det veldig godt med samsung og hater at ihpone ikke har det. Tror du kan det på alt med android. Er det virkelig ikke noen kjapp måte å skru av/på wifi i iOS? Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Billig og bra! + God batterid tid. https://www.komplett.no/honor-6-svart-16gb/827825#productinfo Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Tror kansje dette er den beste batteritiden på en mobil du kan finne! https://www.komplett.no/huawei-ascend-mate-7-svart-16gb/829767# 1 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Sorry, men "beste batteritiden" henger rett og slett sammen ikke med iphone 6, og heller mest sannsynlig ikke sammen med nye iPhone 7 dersom Apple fortsetter å presse grensene for hvor tynn en tlf kan være Dersom batteritid er viktig så for all del vurder: Galaxy Note serien Sony Z3/Z3 Compact Samsung s6 active Ja batteritid er vel det viktigste for meg... Kan du dra toppskjermen ned for å skru på wifi og 4g sånn raskt som du kan på samsung? Liker det veldig godt med samsung og hater at ihpone ikke har det. Kanskje jeg går for Sony z3 serien hvis den er såpass bra for batteritid. Har du noe særlig peiling på forskjellen mellom z3 og z3 compact? Eller er det bare størrelsen? Og er det en telefon å anbefale? Alle android telefoner har denne nedtrekksmenyen. Når det gjelde forskjeller mellom Z3 og Z3 Compact, så går det hovedsakelig på størrelse og oppløsning (5.2" 1080p vs 4.6" 720p), og Z3 har 1gb mer minne. Det merker man dog lite eller ingen forskjell på til daglig, tør jeg å påstå. Godt fornøyd med min Z3 Compact. Fin formfaktor, herlig batteritid, rask i bruk. Minussidene er at den er altfor sårbar på baksiden (knuses lett). Kamera er OK, ikke i toppsjiktet. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Ja batteritid er vel det viktigste for meg... Kan du dra toppskjermen ned for å skru på wifi og 4g sånn raskt som du kan på samsung? Liker det veldig godt med samsung og hater at ihpone ikke har det. Tror du kan det på alt med android. Er det virkelig ikke noen kjapp måte å skru av/på wifi i iOS? Aldri vært borti stock ios i mer enn 2 minutter,men tror det er en quickbar på apple og jo Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Ja batteritid er vel det viktigste for meg... Kan du dra toppskjermen ned for å skru på wifi og 4g sånn raskt som du kan på samsung? Liker det veldig godt med samsung og hater at ihpone ikke har det. Tror du kan det på alt med android. Er det virkelig ikke noen kjapp måte å skru av/på wifi i iOS? Jo, for wifi ja. Men for å skru på 4g(data) må du inn på innstillinger. Jeg så at det er samme med z3. Men det er en app som heter powertoggles som man kan laste ned for å legge til 4g på hurtiginstillinger. Blir nok en z3 på meg. Takk for hjelp:) Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 På min Sony xperia z2 kan jeg skru av/på mobildata fra nedtrekksmenyen. Du kan nok også gjøre dette på z3 og z3+. Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 På min Sony xperia z2 kan jeg skru av/på mobildata fra nedtrekksmenyen. Du kan nok også gjøre dette på z3 og z3+. Åja. Så bra da. Hehe. Btw hva syns dere om å kjøpe den i butikk for 500 kroner mer enn å kjøpe på nett? Butikk kan man bare gå i butikk for service, men nettet sparer man jo 500 kr? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Skal nettbutikken ha betalt for frakt? Med en forskjell på bare 500 kr (eller mindre, hvis frakt er med i bildet) hadde jeg gått til den fysiske butikken. Så får du varen i hånda der og da også - når man har bestilt ny dings er det kjeeeeedelig å vente på posten. Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Skal nettbutikken ha betalt for frakt? Med en forskjell på bare 500 kr (eller mindre, hvis frakt er med i bildet) hadde jeg gått til den fysiske butikken. Så får du varen i hånda der og da også - når man har bestilt ny dings er det kjeeeeedelig å vente på posten. Da var telefonen kjøpt i butikk! Prøvd den et par timer nå, er helt forelska... Blir en telefon jeg skal ha lenge takk for all hjelp folkens Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Kult. Hvilken modell ble det? 1 Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Kult. Hvilken modell ble det? Ble Sony Experia Z3! Endret 21. juli 2015 av Haltvire Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Nice, husk å kjøpe deg en magnetic dock/lader til den så slipper du å åpne flappen på siden når den lades. Expert, Elkjøp og Lefdal har de i butikkene. Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Nice, husk å kjøpe deg en magnetic dock/lader til den så slipper du å åpne flappen på siden når den lades. Expert, Elkjøp og Lefdal har de i butikkene. Takk, I will! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå