Rolf Kristensen Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Pop Art Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Disse lampene er designet i 1968 av Emanuele Ponzio og Cesare Casati. To navn som ikke er så lett å huske i forbifarten Som all annen kunst er det nok best å oppleve det på nært hold, men bildet ditt gir et presentabelt inntrykk av disse godbitene. Kjekt at du ville dele det med oss. Kanskje noen blir oppmuntret til å oppsøke kunstsenteret og se de "live". Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Skarpt, og fint utsnitt. Kan tenke meg at det er akkurat slik det er å se det i virkeligheten. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Disse lampene er designet i 1968 av Emanuele Ponzio og Cesare Casati. To navn som ikke er så lett å huske i forbifarten Som all annen kunst er det nok best å oppleve det på nært hold, men bildet ditt gir et presentabelt inntrykk av disse godbitene. Kjekt at du ville dele det med oss. Kanskje noen blir oppmuntret til å oppsøke kunstsenteret og se de "live". Mange takk for det Mikael ! Pop Art utstillingen varer jo helt til 6 september så det er enda god tid til å kikke på alle "raritetene" Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Skarpt, og fint utsnitt. Kan tenke meg at det er akkurat slik det er å se det i virkeligheten. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for hyggelig kommentar Ragnar ! Du får ta deg en tur og kikke litt du også, du bor jo heller ikke så langt unna Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 .... og jeg som trodde du hadde foreviget leppepomaden din. Joda, lysende kunst dette. Hvorvidt glippa etter hylla skulle vært fjerna eller ikke overlater vi til Smaken og Baken og diverse andre forståsegpåere. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg