SpongeFrog Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Finnes det noen store norske forum for spillinteresserte? Savner et community, en møteplass der en kan lese alt om e-sport og snakke med andre brukere som følger norsk e-sport. Finnes det noe slikt i norge? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Tja, du har jo Gamer.no sitt diskusjonsforum som jeg mener du bør være klar over at finnes ettersom du er her allerede. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Fullt klar over det @Vrengtpolvott, men tenkte mer på noe slik som Catchgamer var "back in the days". Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Tror ikke det er noe slike forum lenger dessverre. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Hvorfor dødde disse forumene ut? Betyr det at interessen faller? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Jeg fant, jeg fant http://gamermag.no/om-gamermag/ Folk som savner CatchGamer bør seriøst lage seg en bruker på: http://gamermag.no/forum/ Vet ikke hvor lenge Gamermag har eksistert, var akkurat en sån side jeg har lett etter! Lenke til kommentar
Finland Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hvorfor dødde disse forumene ut? Betyr det at interessen faller? Fordi de ble gamle og pensjonerte seg. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Ser ut til at forumet er revet vekk fra gamermag. Gamlegutta har familie, hus og hytte nå Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ser ut til at forumet er revet vekk fra gamermag. Gamlegutta har familie, hus og hytte nå Ja, men vi spiller fortsatt! Har bare ikke tid til forum, og spill. Lurt lenge selv på hvor interessen for gamer forumene ble av. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Start en god debatt så fronter vi tråden på forsiden. Da er man i gang og interessen for å diskutere litt øker Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Start en god debatt så fronter vi tråden på forsiden. Da er man i gang og interessen for å diskutere litt øker Det er mange gode tråder her på forumet. Men det er kanskje ikke så mange tråder om det spesifikke emne trådstarter er ute etter. Men det er ingen tvil om at ettersom sosiale medier har vokst så har også diskusjonen rundt spill spredt seg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ja det hender titt og ofte at vi henter frem gode diskusjoner på forsiden, men nå var det e-sport jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå