Gå til innhold

3M Fluorinert på utstilling


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Først av alt, kult prosjekt. Bra design, that`s about it!

ok.no er ikke de første til å bruke fluorinert, er folk som har brukt fluorinert til hardcore oc før. www.octools.com

Prosjektet er rett og slett show-off. Og ikke vet jeg hva 3M tenkte, ingen punger ut 3000 kroner kiloet for fluorinert, kun for å få idle temp som er dårligere enn på en god cpu kjøler av typen luft.

 

Og det at dette er det råeste sier vel mer om casemodding kunnskapene til ok.no enn faktiske oc kunnskaper. =|

 

Ergo, ok.no gutta er rett og slett RÅ på forming av aluminium! :p

Lenke til kommentar
Først av alt, kult prosjekt. Bra design, that`s about it!

ok.no er ikke de første til å bruke fluorinert, er folk som har brukt fluorinert til hardcore oc før. www.octools.com

Prosjektet er rett og slett show-off. Og ikke vet jeg hva 3M tenkte, ingen punger ut 3000 kroner kiloet for fluorinert, kun for å få idle temp som er dårligere enn på en god cpu kjøler av typen luft.

 

Og det at dette er det råeste sier vel mer om casemodding kunnskapene til ok.no enn faktiske oc kunnskaper. =|

 

Ergo, ok.no gutta er rett og slett RÅ på forming av aluminium! :p

Det ser ut som om du har mistet noe av poenget her:

Hensikten var i dette tilfellet ikke overklokking, men rett og slett å vise de elektriske egenskapene til denne væsken, i kombinasjon med denne som et kjølemedium.

Lenke til kommentar
Vel Skrue du må huske på at her er det en som "liker" å kritisere andre som du svarer.

Han er nok fullt klar over den egentlige hensikten med prosjektet ,men har klart å finne ut en måte å fremmstille det negativt :wow:

Ok, var ikke klar over det. Men kritikk kan jo være en god ting det óg, men da bør den helst være saklig og velfundert.

Men det ser ut som om enkelte gjør hva de kan for å finne noe negativt? Med den gleden vedkommende måtte ha av det........ :roll:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har sett noe så spesielt og KJEMPE TØFT i mitt liv!!! Er ikke han som til slutt får tak i den maskina heldig så vet ikke jeg!! Hadde ikke hatt noe i mot å ofre en del av det som står på rommet mitt for den der hvis den bare hadde vært litt raskere! Kun et ord å si KJEMPEMEGAGIGAEXTREMTKULT :thumbs: !

Lenke til kommentar
tenk deg å senke hele HK med stæsj og kanskje PS nedi en bøtte.....dritheftig

 

hva skjer egentlig med denne væsken når den fryser?(utvider seg? blir mindre?) hadde vært konge å lage en isblokk av hele greia da....

Hmm husker ikke helt artikkelen, men frysing høres moro ut :D

Husker det stod noe om høyt koke punkt noen som husker noe om frysepunktet?

 

 

_

Thorsan

PPI

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takk, takk! Har lagt irriterende mange timer i den, så det er artig at den blir satt pris på. Fikk julekort av 3M også, hvor Irene sa at de snart skal sette den ut i resepsjonen. Håper de tar med beskrivelsen av den også, hvor det står "Konstruert av Overklokking.no" :-)

 

Project OX er dødt, men oppfølgeren OX X er noe jeg surrer med i ledige stunder. Ledige stunder er det dog få av, så det er sjelden jeg prioriterer å jobbe med den. Det får rett og slett ta den tiden det tar. I mellomtiden har jeg litt annet å leke med, så vi får se.

Lenke til kommentar
Takk, takk! Har lagt irriterende mange timer i den, så det er artig at den blir satt pris på. Fikk julekort av 3M også, hvor Irene sa at de snart skal sette den ut i resepsjonen. Håper de tar med beskrivelsen av den også, hvor det står "Konstruert av Overklokking.no" :-)

 

Project OX er dødt, men oppfølgeren OX X er noe jeg surrer med i ledige stunder. Ledige stunder er det dog få av, så det er sjelden jeg prioriterer å jobbe med den. Det får rett og slett ta den tiden det tar. I mellomtiden har jeg litt annet å leke med, så vi får se.

Hva skjer med de prosjektene som dere gir opp da?

Gis de vekk til fans av overklokking eller? *hint-hint* :p

Endret av oyvkjar
Lenke til kommentar
Hehe, nei :-) De blir stort sett resirkulert, kastet eller sendt videre til andre i OK. Gamle OX endte opp hos Kjell Erik Budalen i sin tid, men nå som han dessverre ikke jobber med oss lenger tror jeg ikke det blir noe mer av det.

Synd. Må uansett si at jeg er sinnsykt misunnelig på dere som har slike skills i PC bygging. Har begynt å planlegge mitt eget case (inspirert av harddiskboksen i Project OX), men om det blir noe av er jeg ikke sikker på. Da det skal lages i aluminium, kan det oppstå noen problemer for meg som hverken har utstyr eller erfaring nok til å bøye platene, lage fine kanter osv.

Endret av oyvkjar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...