Gå til innhold

3M Fluorinert på utstilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere temps pluss overklokkingsresultater?

Ellers konge artikkel

 

GW

Som Lars skriver, lå den på rundt 48 grader idle. Maskinen ble ikke overklokket - dette skulle være en demomaskin til 3M. Hensikten vår var ikke å finne ut hva vi kunne gjøre med fluorinert / novec i denne omgang, men det skal vi komme tilbake til... Nå går det mot vinter og minusgrader, så grunnlaget for litt moro skulle være på plass nokså snart.

Lenke til kommentar

Som sagt: målet var ikke å overklokke noe på denne maskinen, da den kun skal benyttes til å kjøre powerpoint-presentasjoner. Men vi er ikke gått tom for go'væsken, så vi skal nok demonstrere hva den er god for. Tross alt kan den kjøles ned til ~100 minusgrader og fortsatt være flytende. Men skal vi få til noe gøy, kreves det både tid, planlegging og utstyr som ikke akkurat er vanlig kost. We'll do it though...

Lenke til kommentar

Dette var morsom lesing det skal dere ha :)

 

Pent var det også :)

 

Gleder meg til HK ligger i et bad med Raddis i fryseboks med en dobbel Blackice pro raddis og et par Feite vifter til å kjøle oljen med.

 

Slikt og mer klokking vil nok vi fleste ha :D

 

 

Ps regner med at det står Made by Overklokking.no på standen :D

Lenke til kommentar

Veldig pent, likte utforminga og fokusering på utseende og ikke ytelse i dette prosjektet.

 

 

Men, er det bare meg som er sløv og ikke har fått det med meg , eller sto det ikke hvor mye væske dere brukte i dette prosjektet?

Hadde vært greitt å vist hvor mange liter dere brukte.

 

 

Men det er en ting eg lurer på. Dersom væsken trenger ned i CPU socketen mellom pinnene på CPU'en, går det bra?

Lenke til kommentar
Tross alt kan den kjøles ned til ~100 minusgrader og fortsatt være flytende. Men skal vi få til noe gøy, kreves det både tid, planlegging og utstyr som ikke akkurat er vanlig kost. We'll do it though...

Jøss, ikke lite heller det..

Venter i all spenning på neste store prosjekt :nice:

 

Virkelig fin artikkel, og bra moddet pc.. :woot:

Two thumbs up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...