Sorce Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 sinsykt digg prosjekt, og resultatet var jo skikkelig stilig, men hadde vert rått å fått sitt hvor gode kjøle egenskaper den vesken har i en skikkelig overklokka pc Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har dere temps pluss overklokkingsresultater?Ellers konge artikkel GW Som Lars skriver, lå den på rundt 48 grader idle. Maskinen ble ikke overklokket - dette skulle være en demomaskin til 3M. Hensikten vår var ikke å finne ut hva vi kunne gjøre med fluorinert / novec i denne omgang, men det skal vi komme tilbake til... Nå går det mot vinter og minusgrader, så grunnlaget for litt moro skulle være på plass nokså snart. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Stilling, ser ut som det beste prosjektet dere har hatt. Selv om det nok er lite sast sannsynlig at noen gjør noe som likner etter å ha sett dette. Lenke til kommentar
dale Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Helt suveren lesing, hehe, nydelig Lenke til kommentar
Tim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Superkult! Men skikkelig skuffa over ikke noe overklokk.. Fikk dere ikke tette liter? Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Som sagt: målet var ikke å overklokke noe på denne maskinen, da den kun skal benyttes til å kjøre powerpoint-presentasjoner. Men vi er ikke gått tom for go'væsken, så vi skal nok demonstrere hva den er god for. Tross alt kan den kjøles ned til ~100 minusgrader og fortsatt være flytende. Men skal vi få til noe gøy, kreves det både tid, planlegging og utstyr som ikke akkurat er vanlig kost. We'll do it though... Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva med å legge ut en videofilm av denne fantastiske PC-en? Det var litt vanskelig å se kjølevæska renne nedover prosessoren på stillbildene. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Et veldig gjennomført prosjekt.. Bra OK! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 dette var meget intresang lesing. Håper det kommer noe lignende i nokså nær fremtid. Stå på OK.no Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Dette var morsom lesing det skal dere ha Pent var det også Gleder meg til HK ligger i et bad med Raddis i fryseboks med en dobbel Blackice pro raddis og et par Feite vifter til å kjøle oljen med. Slikt og mer klokking vil nok vi fleste ha Ps regner med at det står Made by Overklokking.no på standen Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Veldig pent, likte utforminga og fokusering på utseende og ikke ytelse i dette prosjektet. Men, er det bare meg som er sløv og ikke har fått det med meg , eller sto det ikke hvor mye væske dere brukte i dette prosjektet? Hadde vært greitt å vist hvor mange liter dere brukte. Men det er en ting eg lurer på. Dersom væsken trenger ned i CPU socketen mellom pinnene på CPU'en, går det bra? Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Siden væsken ikke leder strøm what so ever, går det HELT fint. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva med en pc i en kobberkasse fylt med fluorinert nedgravd i snøen? Ingen kondens sier dere jo Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva med en pc i en kobberkasse fylt med fluorinert nedgravd i snøen?Ingen kondens sier dere jo Snø er jo ikke noe særlig mer en rundt NULL da. Skjeldent noe mer i dybden. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Må bare stille meg i rekken og si good job! Utrolig hvor kreative dere på ok.no er når dere først får fingern ut.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Noe av det beste jeg har lest her. Endelig et "skikkelig" storprosjekt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Kunne tettet alle skjøter og viftehull i et vanlig kabinett med silikon, og fylt hele stasen. Et uttak under, til en raddis på siden, pumpes derfra ned igjen i toppen. Poenget er at det ikke skal være noe luft i kassen whatsoever. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Tross alt kan den kjøles ned til ~100 minusgrader og fortsatt være flytende. Men skal vi få til noe gøy, kreves det både tid, planlegging og utstyr som ikke akkurat er vanlig kost. We'll do it though... Jøss, ikke lite heller det.. Venter i all spenning på neste store prosjekt :nice: Virkelig fin artikkel, og bra moddet pc.. Two thumbs up! Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jorgenindahouse: Tror nok det letteste ville være å lage seg en egen kasse til et slikt formål. Hmmm.... Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Utruleg stilig! Dette må vera noko av det beste de har gjort nokon gong! Stå på, og eg gledar meg allereie stort til neste del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå