Eirik32 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei. Jeg har tenkt og gå fra en pc full av vifter, til en pc full av vann. Jeg er helt nybegynner, så kan ikke mye om det her. Min nåværende PC: Kabinett: Fractal Design Define R5 Prosessor: Intel I7-5930K GPU: 2 MSI GTX 980 Twin Frozr i SLI Hovedkort: MSI X99S Gaming 7 RAM: Corsair DDR4 16GB strømforsyning: Corsair RM1000W HDD: 2 stykk SSD: 2 stykk Mitt mål er og ha lavere støyforbruk og lavere varme, spesielt på GPU, ettersom de kommer noen ganger helt opp til 90c. Så. Hva anbefaler dere? Jeg skal forsovet ta og lese noen av trådene på denne nettsiden angående vannkjøling, men jeg ønsker og få tips angående mitt system om hvordan dette bør gjøres. Hvis det er noe med kabinett eller GPU/CPU og/eller andre ting osv... Legger til et bilde av PC. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Søk på "Fractal Design Define R5 water"Da finner du en del slike bilder. Da får du kanskje noen tanker om hvordan DU vil ha det Dual loop: Nå du har tittet litt på forskjellige bilder, så ringer du techbay eller digitalimpuls, for å bestille vannkjølingsdeler. Fordelen med dette er at du får akkurat det du trenger. De ordner alt med nipler, radiatorer som passer etc Lykke til Hvilke radiatorer passer: http://support.fractal-design.com/support/solutions/articles/4000038004-define-r5-water-cooling-radiator-options Endret 19. juli 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Eirik32 Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Søk på "Fractal Design Define R5 water" Da finner du en del slike bilder. Da får du kanskje noen tanker om hvordan DU vil ha det Dual loop: Nå du har tittet litt på forskjellige bilder, så ringer du techbay eller digitalimpuls, for å bestille vannkjølingsdeler. Fordelen med dette er at du får akkurat det du trenger. De ordner alt med nipler, radiatorer som passer etc Lykke til Hvilke radiatorer passer: http://support.fractal-design.com/support/solutions/articles/4000038004-define-r5-water-cooling-radiator-options TAKK! Skal se litt på bilder og sånt, så tar jeg og ringer i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå