technicality Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Uhm... tidlig og tidlig du... Prakteksempel på bilde tatt ut av kontekst, som bare fører til unødvendige diskusjoner kilde: https://youtu.be/S99Vj9JI090 Endret 19. juli 2015 av technicality Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hvilken kontekst er det snakk om? Sprøyte i leppa/munnen kan være så mangt, botox er behandling av mange typer plager, det er heller ikke åpenbart hva sprøyta inneholder. Joda, man kan dra konklusjoner, men ser ikke at driter noe kontekst å dra ting ut av her... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Hvilken kontekst er det snakk om? Sprøyte i leppa/munnen kan være så mangt, botox er behandling av mange typer plager, det er heller ikke åpenbart hva sprøyta inneholder. Joda, man kan dra konklusjoner, men ser ikke at driter noe kontekst å dra ting ut av her... Velkommen, lurte på hvor det ble av deg, TS vinkler, av min tolkning, som at dette skal være en ung jente. Hva som blir injisert er ikke relevant, da tittelen henviser til hennes alder, "tidlig krøkes" og de følger eller diskusjoner som det starter. Hvis du kan ta deg en titt på video'en som det er fra kommer det frem at hun ikke er så ung som tittelen på tråden skulle tilsi. Før du nå velger å rulle videre om kanskje hva som ligger i uttrykket tidlig krøkes, så takker jeg for meg. Da jeg har null interesse av å fortsette den diskusjonen med deg. Ville bare legge til kilden. Takk for meg og ha en god kveld videre Ak, sees i neste runde/ tråd du bestemmer deg for å utfordre mitt innlegg i Endret 19. juli 2015 av technicality Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Det var nå mer det at førsteposten er ubrukelig jeg siktet til, men du skal slippe "neste runde" som du kaller der da du tydeligvis har ett eller annet i mot meg... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Det var nå mer det at førsteposten er ubrukelig jeg siktet til, men du skal slippe "neste runde" som du kaller der da du tydeligvis har ett eller annet i mot meg... Har ingen verdens ting imot deg jeg Aklla,uansett hvor sirlige innlegg du skriver,så vi har det på det rene, bare ingen interesse for å diskutere med deg. Misforstå meg rett såklart, er ikke noe bedre på det selv. Endret 19. juli 2015 av technicality Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Ok, ser det var en tabbe. Hadde kun foto. Video avslører en høyere alder enn hva jeg antok. Jeg trodde det var en tenåring. Beklager at jeg feilvurderte alder. Kan det være hårbøylen som snøt noen år på alderen? Endret 19. juli 2015 av G Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Ok, ser det var en tabbe. Hadde kun foto. Video avslører en høyere alder enn hva jeg antok. Jeg trodde det var en tenåring. Beklager at jeg feilvurderte alder. Kan det være hårbøylen som snøt noen år på alderen? Nei jøss ikke noe å beklage Var jo ikke din feil, og de gjør vi jo alle... Men greit å kanskje titte litt dypere enn bare ett bilde. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Botox osv syntes så utrolig godt. Er jo kjempepent. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Botox osv syntes så utrolig godt. Er jo kjempepent. Eller det synes IKKE, og det er pent. (Lemusblokker, takk gud for botox) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå