Gå til innhold

Visningsringe navn

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bare vil vite om det er mulig å gjøre sånn;

Når jeg ringer til noen ser man min nummer ikke sant men jeg tenker litt moderne måte som er når jeg ringer noen skal vises bare mitt navn uansett hvis han.hun lageret eller ikke lagret? På hvilken måte er det mulig å aktivere slikt? NB jeg tenker ikke å bruke ulovlig hendelse men bare moro ellet tøffe meg med mine venner og vise at jeg er heftig liksom hhh????

Endret av Liiho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg bare vil vite om det er mulig å gjøre sånn;

Når jeg ringer til noen ser man min nummer ikke sant men jeg tenker litt moderne måte som er når jeg ringer noen skal vises bare mitt navn uansett hvis han.hun lageret eller ikke lagret? På hvilken måte er det mulig å aktivere slikt? NB jeg tenker ikke å bruke ulovlig hendelse men bare moro ellet tøffe meg med mine venner og vise at jeg er heftig liksom hhh????

Lenke til kommentar

Prøv å vente noen år, så kanskje ;)

Telenor har planer om å implementere muligheten for å sende med en melding som kommer opp skjermen hos mottakeren ved anrop, men det er ikke mulig slik mobilnettet fungerer pr dags dato, så dette blir som sagt nok ikke å se for om noen år. Var en artikkel om det her på Tek.no tidligere i år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...