ung gutt Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Hei. Jeg bare vil vite om det er mulig å gjøre sånn; Når jeg ringer til noen ser man min nummer ikke sant men jeg tenker litt moderne måte som er når jeg ringer noen skal vises bare mitt navn uansett hvis han.hun lageret eller ikke lagret? På hvilken måte er det mulig å aktivere slikt? NB jeg tenker ikke å bruke ulovlig hendelse men bare moro ellet tøffe meg med mine venner og vise at jeg er heftig liksom hhh???? Endret 19. juli 2015 av Liiho Lenke til kommentar
ung gutt Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Hei. Jeg bare vil vite om det er mulig å gjøre sånn; Når jeg ringer til noen ser man min nummer ikke sant men jeg tenker litt moderne måte som er når jeg ringer noen skal vises bare mitt navn uansett hvis han.hun lageret eller ikke lagret? På hvilken måte er det mulig å aktivere slikt? NB jeg tenker ikke å bruke ulovlig hendelse men bare moro ellet tøffe meg med mine venner og vise at jeg er heftig liksom hhh???? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Selv om det har gått en time så er svaret fortsatt nei Endret 19. juli 2015 av technicality Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Prøv å vente noen år, så kanskje Telenor har planer om å implementere muligheten for å sende med en melding som kommer opp skjermen hos mottakeren ved anrop, men det er ikke mulig slik mobilnettet fungerer pr dags dato, så dette blir som sagt nok ikke å se for om noen år. Var en artikkel om det her på Tek.no tidligere i år. 1 Lenke til kommentar
seffiboi Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Det er mulig, jo! Last ned appen Truedialer. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Det er mulig, jo! Last ned appen Truedialer. Nei,er ikke det. appen du linker til har en helt annen funksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå