chromeo Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Hei Jeg er på jakt etter en ny gameing monitor. Jeg har ventet lenge på PG279Q men fant ut at den ikke kom ut før i q4 i år. Så siden jeg har bestilt meg 2stk 980 ti kort ønsker jeg å få ut nyttet kortene maks. Jeg har vurdert acer sin 144hz ips monitor men falt ikke helt i smak og siden jeg er asus fan boy blir den en av de to over. Så jeg står mellom å få en rå IPS monitor uten g sync og som koster 1000kr mindre eller en G-sync med TN panel. Hva tenker dere er det beste kjøpet? Endret 19. juli 2015 av chromeo Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) G-sync med TN Asus PG278Q har jo allerde kommet? Eller sikter du til den med ips? Ville gått for den med TN panel fra Asus hvis du ikke vil vente. Endret 19. juli 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
chromeo Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 G-sync med TN Asus PG278Q har jo allerde kommet? Eller sikter du til den med ips? Ville gått for den med TN panel fra Asus hvis du ikke vil vente. Ja mente pg289q Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg kjøpte meg Asus MG279Q, jeg kjører 2x GTX 980 Sli. Er ikke skuffet. Sliter med å merke tearing/stuttering i 144hz uansett. Så jeg savner ikke G-sync. Unngikk Acer sitt alternativ da byggkvaliteten føles som en 799 kroners monitor. Jeg spiller stort sett cs go, og syntes det virkelig gjør en forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå