xoma Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei. Når jeg ringer noen med min Samsung galaxy s4 active skjer d ingen ting. Jeg får ikke ringelyden (den som kommer mens man ringer/kobler opp) jeg hører ikke den jeg snakker med og han/hun hører ikke meg. Det funker heller ikke når jeg blir oppringt eller med øreplugger Noen som vet hva det kan Være? Jeg har telenor hvis d har noe å si Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Dette har også skjedd med min S4 Active noen ganger, de fleste gangene så har det løst seg ved å slå mobilen av/på. En gang har det kun vært en gjennoppretting (resette, altså tømme mobilen helt og begynne helt på nytt) som løste det. En annen ting jeg ofte opplever er at etter noen har ringt til meg (og jeg svarer) så settes ringelyden automatisk helt ned til laveste nivå (eller blir helt lydløs), så lydnivået (på ringelyden) må jeg sjekke etter hver eneste samtale jeg svarer på. Dette har skjedd etter at jeg oppdaterte mobilen til 5.0.1 lollipop...... Lenke til kommentar
xoma Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 jeg har skrudd av telefonen flere ganger og har satt den til fabrikkinnstillinger Lenke til kommentar
xoma Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 har også testet at mikrofonene fungerer Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Går telefonen i bilmodus slik at den tror den er koblet til en handsfree? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå