Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han interessert eller bare høflig?

Anbefalte innlegg

Hei! 

jeg var ute i går, helt topp stemning.

Avtalte tidligere på dagen om å møte en fyr fra tinder ute, han spurte om jeg ville være daten hans for kvelden med et glimt i øyet, så jeg tenkte, jaja, hvorfor ikke! Møtte han - Dro så bort til kompisene hans der hvor vi skulle være, så det var meget hyggelig. Det hele ble jo utrolig impulsivt.

Og haha… han var jo virkelig supersøt og kjempemorsom. God stemning hele veien, holdt både hender, kysset, han bærte meg mens vi var ute og til og med.

Det var mange andre jenter der, men han var "min" og med meg hele kvelden/natten/morgenen.. hehe!

Vi ble jo enig flere ganger ila kvelden om at vi bare måtte møtes senere igjen, og han sa hele tiden hvor nydelig og hvor søøt jeg var, og at han ville vise meg frem til alle kompisene sine i hjembyen sin (som er 1 time unna).. men jeg vet ikke om det var fyllaprat? Noe av tingene sa han på morgenen (vi holdte på ganske lenge..), så tenker jo at han må jo ha blitt litt edru igjen. Hva tenker dere? 

Jeg dro derfra litt senere på morgenen, og et par timer senere, fikk jeg melding av han hvor han spurte om jeg kom meg vel hjem, og at han blant annet hadde hatt en fantastisk natt med meg... jeg sa også at jeg håpet at vi kunne gjenta det, men han har enda ikke svart meg på det. Vet ikkeo m han sovnet etter den siste meldingen hans, men… for vi holdte som sagt på helt til morgenkvisten (nach)

Tror dere han kan være oppriktig interessert? Hva gjlr jeg nå? Vente et par dager, la inntrykkene synke for så å kontakte han? Er fremdeles litt av den oppfatning at gutten bør ta kontakt hvis han virkelig vil se jenta igjen.. hehe.. håper dere hadde en like bra kveld som meg.:)

Anonymous poster hash: fb96f...8fe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dere han kan være oppriktig interessert? Hva gjlr jeg nå? Vente et par dager, la inntrykkene synke for så å kontakte han? Er fremdeles litt av den oppfatning at gutten bør ta kontakt hvis han virkelig vil se jenta igjen.. hehe.. håper dere hadde en like bra kveld som meg. :)

Det bør gjelde begge sider, du vil jo sjå han igjen. Du har lite å tape på å ta initiativ.

Lenke til kommentar

Tror dere han kan være oppriktig interessert? Hva gjlr jeg nå? Vente et par dager, la inntrykkene synke for så å kontakte han? Er fremdeles litt av den oppfatning at gutten bør ta kontakt hvis han virkelig vil se jenta igjen.. hehe.. håper dere hadde en like bra kveld som meg. :)

Det bør gjelde begge sider, du vil jo sjå han igjen. Du har lite å tape på å ta initiativ.

Okei, mulig jeg tar kontakt i kveld eller i morgen…. men tror du han kan være interessert eller var han rett og slett bare høflig? Kjipt at han ikke har svart på meldingen enda; om at jeg håpet at vi kunne ses igjen.

Lenke til kommentar

Okei, mulig jeg tar kontakt i kveld eller i morgen…. men tror du han kan være interessert eller var han rett og slett bare høflig? Kjipt at han ikke har svart på meldingen enda; om at jeg håpet at vi kunne ses igjen.

Det er umulig for oss å vite, siden vi menn faktisk er litt forskjellige :) Smør deg med tålmodighet og send en ny melding om et par dager, om han ikke svarer?

Edit: Enig med Zarac, kanskje bedre å ringe.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Det du skriver tyder på at han er interessert. Høflighet er mer passivt og ulikt det du beskriver. Og hvis han bare var høflig, ville han nok av høflighet fortsatt å svare på meldingene dine. Det kan være flere grunner til at han ikke svarer øyeblikkelig. Vent på svar og hvis ikke du hører noe mer, kan du ringe.

håper dere hadde en like bra kveld som meg. :)

Nei, dessverre.

potato.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...